Ipack HP3715
Geplaatst: 03 okt 2005 22:53
Sinds juni nieuwe Ipack van HP incl. tomtom5; Eur. 649,- na 3 maanden verschenen er tijdens rijden (Ipack gewoon in de houder conform voorschriften), verticale witte strepen op het scherm; alleen een harde reset bood uitkomst. Na einde van de route Ipack uitgezet en boven op een kledingkast gelegd; bij de volgende keer aanzetten verschenen er louter zwarte strepen kriskras op het scherm. Klacht ingediend bij HP, apparaat werd opgehaald en na enkele dagen werd ik gebeld met de vraag of ik de Ipack wilde laten repareren a Eur. 234,-.
Onderzoek had uitgewezen dat het mijn schuld was, er werd zelfs een PFD-document gemaild met daarin vele statements waaruit zou blijken dat HP niet aansprakelijk zou zijn voor het ontstaan van dit defect. Na vele telefonische discussies waarin HP enkele aannames deed zoals: "iemand anders zal het apparaat wel gebruikt hebben"; "Misschien is er iets anders vreemds gebeurd" en nog meer van dit soort zinloze opmerkingen de moed een beetje opgegeven. Op de vraag of ze mij kunnen laten zien waar / hoe het apparaat is stukgemaakt wordt geen antwoord gegeven.
Onderzoek had uitgewezen dat het mijn schuld was, er werd zelfs een PFD-document gemaild met daarin vele statements waaruit zou blijken dat HP niet aansprakelijk zou zijn voor het ontstaan van dit defect. Na vele telefonische discussies waarin HP enkele aannames deed zoals: "iemand anders zal het apparaat wel gebruikt hebben"; "Misschien is er iets anders vreemds gebeurd" en nog meer van dit soort zinloze opmerkingen de moed een beetje opgegeven. Op de vraag of ze mij kunnen laten zien waar / hoe het apparaat is stukgemaakt wordt geen antwoord gegeven.