KPN schakelt voicemail uit.
Geplaatst: 04 okt 2005 11:28
Tot een paar weken geleden werkte mijn voicemail en nummermelder via KPN normaal.
Als ik nu 0842333 bel krijg ik te horen dat er geen nieuwe berichten zijn.
Via mensen die mij hebben proberen te bereiken bleek dat zij geen voicemail meer krijgen,na 6 keer overgaan van de telefoon.
Via het menu van KPN voicemail heb ik gekeken waar dat aan ligt.
Kon niets ontdekken en het hun servicedesk gebeld.
Ik kan geen voicemail meer gebruiken,omdat ik bel via Tele 2.
Maar ik krijg toch iedere 2 maanden een rekening van KPN?
Los daarvan bel ik al veel langer via Tele 2.
Nergens kunnen vinden dat je dan geen recht hebt op voicemail service.
Zijn er nog meer mensen die deze ervaring hebben?
Als ik nu 0842333 bel krijg ik te horen dat er geen nieuwe berichten zijn.
Via mensen die mij hebben proberen te bereiken bleek dat zij geen voicemail meer krijgen,na 6 keer overgaan van de telefoon.
Via het menu van KPN voicemail heb ik gekeken waar dat aan ligt.
Kon niets ontdekken en het hun servicedesk gebeld.
Ik kan geen voicemail meer gebruiken,omdat ik bel via Tele 2.
Maar ik krijg toch iedere 2 maanden een rekening van KPN?
Los daarvan bel ik al veel langer via Tele 2.
Nergens kunnen vinden dat je dan geen recht hebt op voicemail service.
Zijn er nog meer mensen die deze ervaring hebben?