LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rendement plan spaarbeleg

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
amonis

rendement plan spaarbeleg

Ongelezen bericht door amonis »

Wij hebben een "informatief' gesprek gehad met een verkoper van Spaarbeleg over het rendement plan. Geheel zonder risico, volgens verkoper, met een gegarandeerd rendement van 3%. De verkoper belde tijdens ons gesprek de volgende klant dat hij verlaat was en eraan kwam en duwde vervolgens een formulier onder mijn ega's neus.
Snel even tekenen dus, en toen ik naar de kleine lettertjes vroeg zei hij dat wij tot 10 dagen voor ingangsdatum de tijd hadden op te zeggen.
In de haast heeft mijn man getekend.
Toen de verkoper weg was kwamen wij er achter dat wij niet eens een copie hebben gekregen van het contract. We weten dus niet eens precies wat wij getekend hebben! Wel stond in de informatie folder dat je voor de garantie van 3% een vette premie moet betalen! DAT HAD HIJ ER NIET BIJ VERTELD! Ik heb hem meteen een email gestuurd dat wij ervan afzien en ons beroepen op de 10 dagen. Nu maar afwachten dus. Wie herkent deze ervaring en hoe is het afgelopen?

amonis

Re: rendement plan spaarbeleg

Ik kwam er vandaag achter dat de verkoper van Spaarbeleg die bij ons is geweest, helemaal niet van Spaarbeleg is! Hij is van Spaarbelegger. Via Internet kwam ik erachter dat dit een franchise organisatie is die producten van Spaarbeleg verkoopt. SPAARBELEGGER is met exact dezelfde letters geschreven als Spaarbeleg en de telefoniste zegt dat de verkopers in dienst zijn van Spaarbeleg, wat dus niet zo is. Pure misleiding dus. U hoort van mij hoe dit afloopt.

amonis

Re: rendement plan spaarbeleg

Ik kwam er vandaag achter dat de verkoper van Spaarbeleg die bij ons is geweest, helemaal niet van Spaarbeleg is! Hij is van Spaarbelegger. Via Internet kwam ik erachter dat dit een franchise organisatie is die producten van Spaarbeleg verkoopt. SPAARBELEGGER is met exact dezelfde letters geschreven als Spaarbeleg en de telefoniste zegt dat de verkopers in dienst zijn van Spaarbeleg, wat dus niet zo is. Pure misleiding dus. U hoort van mij hoe dit afloopt.

Gesloten