Wat kan ik
Bank en 2 fateuils gekocht, 5800 euro
er was een enorm kleur verschil van 1 stoel tenopzichte van de rest, verschil kun je zien als grijs en wit
nu begint het dus stoelen terug ter inspectie,
bellen we sturen ze terug naar fabriek
wachttijd niet bekend maar we doen ons best.
uitleg over kleur verschil
ja kan gebeuen, niet iedere koe heeft immers dezelfde kleur.
( denken ze met kleuters te maken te hebben)
Ik heb nu gefaxt en aangetekende brief gezonden dat ze de bank ook kunnen halen geld terug en de koop ontbonden moet worden
natuurlijk zijn ze hier niet happig op en conform de wet bla bla etc maar ze moeten intern overleggen over hoe en wat.
in hoeverre kan dit allemaal zo, hopen ze domme klanten te krijgen die niet durven te klagen?
in mei is de bestelling gedaan september geleverd de bank dan is dit nu gewoon de macht van winkels?
Ik ga in ieder geval voor geld terug en de koop ontbinden wegens het leveren van rommel en een verklaring van lik mijn vestje.
laat je in iedergeval geod voorlichten en eis koeien van dezelfde kleur als je hier iets koopt
Harm
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Beter meubel
Re: Beter meubel
Beste Harm,
Beter Meubel is van Goossens wonen en slapen, als je er bij Beter Meubel niet uit komt, waar je overigens gewoon recht hebt op garantie volgens de normen van de Centrale Branchevereniging Wonen van toepassing, dit betekent dat je 3 jaar garantie op basis van afschrijving krijgt, kun je het beste contact opnemen met Goossens.
Vraag hier naar de heer van der Locht, hij is het hoofd van de afdeling klachtafhandeling. Telefoonnummer 0413 - 21 28 55
Succes.
Beter Meubel is van Goossens wonen en slapen, als je er bij Beter Meubel niet uit komt, waar je overigens gewoon recht hebt op garantie volgens de normen van de Centrale Branchevereniging Wonen van toepassing, dit betekent dat je 3 jaar garantie op basis van afschrijving krijgt, kun je het beste contact opnemen met Goossens.
Vraag hier naar de heer van der Locht, hij is het hoofd van de afdeling klachtafhandeling. Telefoonnummer 0413 - 21 28 55
Succes.
Re: Beter meubel
Als je er niet uit komt met Beter Meubel kan je naar de geschillencommissie stappen.
Kleurverschil alleen is een niet al te sterk strijd punt: Al gauw kan geoordeeld worden dat er sprake is van een natuurproduct, waardoor kleurverschillen niet uit te sluiten zijn.
Gebruik als bijkomend verweer (indien van toepassing), dat de winkel je van te voren niet heeft gewezen op mogelijke kleurverschillen. Als dit van tevoren wel verteld was, had je deze aankoop niet gedaan.
Kleurverschil alleen is een niet al te sterk strijd punt: Al gauw kan geoordeeld worden dat er sprake is van een natuurproduct, waardoor kleurverschillen niet uit te sluiten zijn.
Gebruik als bijkomend verweer (indien van toepassing), dat de winkel je van te voren niet heeft gewezen op mogelijke kleurverschillen. Als dit van tevoren wel verteld was, had je deze aankoop niet gedaan.
Re: Beter meubel
Bedankt voor de reacties,
dhr van der logt is er mee bezig maar daar wordt je niet wijzer van.
garantie? de stoelen hebben 30 minuten in mijn huis gestaan en weer mee terug.
kleurverschil is mogelijk?
bij aankoop is hier ( met getuigen) niks over gezegd.
en een verschil zo duidelijk als grijs - wit is natuurlijk niet goed, dit bevestigde dhr van de loght ook.
verder al een brief dat ze donderdag nieuwe stoelen brengen. eh nee toch niet na datr ik belde blijkt deze brief niet goed te zijn aangezien er nog geen oplossing is.
volgens mij hebben ze ook de plicht deugdelijk product te leveren en laten we eerlijk zijn even checken voordat ze bezorgen zou een hoop leed besparen
mij zijn ze als klant kwijt en positief zal ik dus ook niet meer zijn over deze zaak wellicht een site openen met een poll en een forum over klachten
dhr van der logt is er mee bezig maar daar wordt je niet wijzer van.
garantie? de stoelen hebben 30 minuten in mijn huis gestaan en weer mee terug.
kleurverschil is mogelijk?
bij aankoop is hier ( met getuigen) niks over gezegd.
en een verschil zo duidelijk als grijs - wit is natuurlijk niet goed, dit bevestigde dhr van de loght ook.
verder al een brief dat ze donderdag nieuwe stoelen brengen. eh nee toch niet na datr ik belde blijkt deze brief niet goed te zijn aangezien er nog geen oplossing is.
volgens mij hebben ze ook de plicht deugdelijk product te leveren en laten we eerlijk zijn even checken voordat ze bezorgen zou een hoop leed besparen
mij zijn ze als klant kwijt en positief zal ik dus ook niet meer zijn over deze zaak wellicht een site openen met een poll en een forum over klachten
Re: Beter meubel
ze komen alles ophalen en geld terug