LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Badenmarkt.nl

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Chuck

Badenmarkt.nl

Ongelezen bericht door Chuck »

Heeft iemand ervaring met de producten van badenmarkt.nl?

ziet er mooi uit maar wat is de kwaliteit?

Wheeler

Re: Badenmarkt.nl

Ongelezen bericht door Wheeler »

Beste Chuck,

Wat hebben baden met meubels te maken?

Ik vrees dat je in een verkeerd forum terecht gekomen bent :wink:

Willem-H

Ongelezen bericht door Willem-H »

Nou ik ben helemaal klaar met de badenmarkt...heb daar een bad gekocht zo lek als een zeef elke keer bellen en bellen... echte afzetters.. ze zeggen ook nog dat ze de goedkoopste zijn van 4000, voor 2000 wie zegt dat het uberhaupt 4000 euro waard is kijk op made in china. com dan zie je al hun producten voor gemiddeld 350 dollar..whahaa.. ik ben bij mij in de regio naar de badenreus geweest echt kwaliteit..en ook nog een scherp prijs..

tineke123

Ongelezen bericht door tineke123 »

In april van dit jaar een stoomcabine annex whirlpool en badmeubel aangeschaft bij B :D :D adenmarkt ,kwaliteit is prima en de service zo mogelijk nog beter !! Bij het [zelf] monteren van de cabine 2 kranen te strak aangedraaid [eigen schuld] .
Slechts een telefoontje naar badenmarkt en de volgende dag ! reeds nieuwe kranen ontvangen,en dat geheel kosteloos !!!
Voor ons dus ; een heel warme douche voor de Badenmarkt !!!!! :D

wsa1961

Ongelezen bericht door wsa1961 »

Wij hebben 2.5 jaar geleden een wirlpool gekocht bij de badenmarkt in emmeloord.
Nu begint spontaan alle kit van de aan sluitingen van de jets los te gaan, de nodige waterschade opgelopen.
Volgens de badenmarkt zijn we de eerste die deze problemen hebben en is er geen garantie meer op het bad.
We hebben een monteur laten komen, toen hij een jet losdraaide brak die in tweeen.
De monteur had zo'n jet niet bij zich.
Hij heeft nu 4 kleine jetaansluitingen vervangen, de kosten waren 125 euro plus dat ze nog een keer terug moeten komen om die gebroken jet te vervangen waar bij we weer voorrijkosten(110 euro) krijgen.
Het lijkt me niet normaal dat kit zomaar spontaan gaat brokkelen, dat betekend dus dat die kit niet goed is?
Ik weet niet waar we de garantie daarop vandaan zouden kunnen krijgen..
Wij balen dus verschrikkelijk, vind deze zaak dus beslist geen service verlenen..
Maar er zitten nog meer aansluitingen met diezelfde kit, ben bang dat die dus ook zullen gaan lekken.
Het mag toch niet zo zijn dat een bad bij normaal gebruik al na tweeenhalf jaar aan alle kanten gaat lekken??

marijke191

Ongelezen bericht door marijke191 »

wij hebben vorig jaar een whirlpool oregon gekocht. tot nu toe geen problemen, 1 keer was het lampje van de onderwaterverlichting stuk. Hierover hebben we gebeld, en alles werd meteen geregeld. De volgende dag hadden we al een nieuw onderdeel in huis. Voor de rest hebben we alleen maar plezier van ons bad! Bij het plaatsen van de bestelling, en aflevering ervan is ook niets voorgevallen... Alles is gegaan zoals afgesproken.
groetjes jan en marijke

Avaloneus

Ongelezen bericht door Avaloneus »

In 2006 een bad gekocht bij de badenmarkt. Gelijk in het begin begonnen allerlei functies het te begeven. Hierover gebeld en toen des tijds bleek dat de zekeringen niet goed functioneerden. Dit hebben ze destijds goed opgelost. Nu begint de kit van de jets los te laten en het bad aan alle kanten te lekken. Hierover gebeld met de badenmarkt en ze zeggen hier niets aan te doen. Na aandringen dat de leverancier verplicht is een deugdelijk product te leveren en een bad niet in 2 1/2 jaar uit elkaar mag vallen begon men zeer onredelijk te worden. Zo onvriendelijk dat ik niets meer met die lui te maken wil hebben. Ik probeer daarnaast zoveel mogelijk mensen te behoeden voor een miskoop. Het lijkt misschien aantrekkelijk een redelijk goedkoop bad, maar in dit geval is het eerder een duurkoop geworden. Kortom koop niets bij de badenmarkt

Gesloten