gebruik nooit de Abn-Amro pinautomaat om geld te storten
Geplaatst: 10 okt 2005 13:40
bijna een week geleden ging ik 150 euro storten in een pin automaat van de Abn-AMRO bank.
Dat had ik dus nooit moeten doen.
Omdat een biljet gekreukeld was werd die door de automaat geweigerd en kwam er op het scherm te staan dat ik die er uit moest halen.
De andere biljetten kwamen niet terug.
Vervolgens riep ik er een medewerker bij maar in de tussentijd was de klep gesloten en alle biljetten ingeslikt.
Een half uur gewacht op een medewerker die een klachtenformulier heeft ingevuld.
Vijf dagen later is het geld nog niet bijgeschreven.
Als ik bel krijg ik te horen dat ik maar geduld moet hebben.
Terwijl zij toch verantwoordelijk zijn?
Omdat ik al meerdere problemen heb gehad met deze klantonvriendelijke bank ga ik er nu weg.
Maar eerst m'n geld terug natuurlijk.
Na een week ga ik aangifte doen bij de politie wegens verduistering.
Dat had ik dus nooit moeten doen.
Omdat een biljet gekreukeld was werd die door de automaat geweigerd en kwam er op het scherm te staan dat ik die er uit moest halen.
De andere biljetten kwamen niet terug.
Vervolgens riep ik er een medewerker bij maar in de tussentijd was de klep gesloten en alle biljetten ingeslikt.
Een half uur gewacht op een medewerker die een klachtenformulier heeft ingevuld.
Vijf dagen later is het geld nog niet bijgeschreven.
Als ik bel krijg ik te horen dat ik maar geduld moet hebben.
Terwijl zij toch verantwoordelijk zijn?
Omdat ik al meerdere problemen heb gehad met deze klantonvriendelijke bank ga ik er nu weg.
Maar eerst m'n geld terug natuurlijk.
Na een week ga ik aangifte doen bij de politie wegens verduistering.