Gratis 2 maanden @home!!!!!!
Geplaatst: 11 okt 2005 15:02
Ik heb sinds een korte periode internet via @home maar kreeg algauw klachten, een paar keer per dag kon ik niet online komen of als ik online was viel het internet zomaar weg.
Na een aantal telefoontje die kant op kwamen we er achter dat je zelf je spullen moet laten nakijken als er iets niet klopt, nou dat doen we dus niet want gratis = gratis in mijn ogen.
Uit eindelijk hebben we besloten te stoppen met kabel internet, want er zouden geen onkosten aan komen omdat je een proefabbonement afsluit.
Kom ik vande week tot ontdekking dat @home wel 35 euro van mijn rekening afhaald.
Dus we bellen weer een keer met de vraag of het wel klopt en wat krijgen we als antwoord.
Als U lidt blijft dan verrekenen ze de kosten met het eerst komende abbonementsgeld, blijf je niet lid dan betaal je dus 35 euro dus hoezo gratis 2 maand proberen
Na een aantal telefoontje die kant op kwamen we er achter dat je zelf je spullen moet laten nakijken als er iets niet klopt, nou dat doen we dus niet want gratis = gratis in mijn ogen.
Uit eindelijk hebben we besloten te stoppen met kabel internet, want er zouden geen onkosten aan komen omdat je een proefabbonement afsluit.
Kom ik vande week tot ontdekking dat @home wel 35 euro van mijn rekening afhaald.
Dus we bellen weer een keer met de vraag of het wel klopt en wat krijgen we als antwoord.
Als U lidt blijft dan verrekenen ze de kosten met het eerst komende abbonementsgeld, blijf je niet lid dan betaal je dus 35 euro dus hoezo gratis 2 maand proberen