LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kapotte autoruit

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
Cornal
Berichten: 51
Lid geworden op: 21 jun 2005 10:35

kapotte autoruit

Ongelezen bericht door Cornal »

Omdat er in een parkeergarage te Heerlen reclame gemaakt werd voor het GRATIS repareren van een ster in een autoruit, ben ik er na toe gegaan om het sterretje in mijn voorruit te laten repareren.
Die man vroeg naar mijn verzekering(centraal beheer) omdat hij het opgeeft aan de verzekering.Bij centraal beheer gaat dan de no-claim in werking.Maar het gaat mij er om dat dit misleidende reclame is, het is helemaal niet gratis want het wordt verhaald op de verzekering.Ik zei tegen die man dat het helemaal niet gratis is op die manier maar die man werd heel boos en wilde met mij niet in discussie gaan.Zeker omdat ik een "Hollander" was.[/b] :evil:

flepp
Berichten: 325
Lid geworden op: 12 jun 2005 21:34

Re: kapotte autoruit

Ongelezen bericht door flepp »

Gratis bestaat niet gaat daar altijd maar van uit. :)

Terry M
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 nov 2005 18:45

Re: kapotte autoruit

Ongelezen bericht door Terry M »

Zelfs wij buitenlanders snappen dat niets voor niets is.
Dus wil ik graag weten hoe veel het mij gaat kosten om een sterrereparatie (met haars) te laten doen.
Ik vind alleen overal (4 of 5 verschillende bedrijven) dat het gratis is als ik maar WA en een beetje meer verzekerd ben. En de ardige mensen zullen dat ook regelen met mijn verzekering.
Nou ik ben maar een arme buitenlander en ik ben allen WA met niets verzekerd.
Ik ga na 'meeste gestelde vragen' en ik zie alleen (dit van Carglass) :
'Wanneer kan een beschadiging gerepareerd worden?'
'Wat gebeurt er met repareren (hoe gaat een reparatie in zijn werk?)'
'Kan mijn beschadigde voorruit lekken of er helemaal uitvallen?'
'Is het veilig om met een beschadiging in de ruit rond te rijden?'

Niemand vraagt 'Hoe veel gaat dat kosten?'
Kom nou, is dit Nederland of niet?
Wat is het geheim?

Trouwens heb ik deze op Google gevonden maar de hyperlink doet het niet meer :
GlassPerfect - Autoruit Reparatie Systeem... Zeer voordelig door speciale techniek: per reparatie 3 tot 4 druppels kunsthars. Kosten Euro 2.00 per reparatie! Onderhoudsvrij en 100% mobiel, geen 220V. ...
www.glassperfect.com/voordelen.html - 7k - Supplemental Result - Cached - Similar pages

www.glassperfect.nl bestaat wel maar dan is de prijs allen op te vragen door handelaren.

Ben benieuwd waarom

ik zal het heel leuk vinden als iemand dit leest (vooral carglass) een reaktie plaatst.

Ontdanks alle 'buitenlander' opmerkingen vind ik Nederland gaaf.

groetjes,

Terry M

Gesloten