KPN tv 2e tuner niet geleverd
Geplaatst: 12 okt 2005 22:37
Ik heb 2 weken geleden mijn KPN digitale TV pakket ontvangen nadat ik die een aantal dagen daarvoor had aangevraagd.
Dit heb ik telefonisch gedaan en ik heb daarbij ook aangegeven dat ik de 2e single tuner (die als actie nu gratis meegeleverd wordt) ook wilde hebben.
Nu zat de 2e tuner er bij het geleverde pakket niet bij.
Nu stond ik hier niet direct bij stil aangezien er ook een contract bijzat dat ik in moest vullen en met een kopie van een identiteitsbewijs terug moest sturen. Ik ging er van uit dat de 2e tuner waarschijnlijk na goedkeuring van het contract nagestuurd zou worden.
Nu wilde ik net dat contract invullen en opsturen en daar moet je ook de smartcard nummers invullen. Omdat ik de 2e tuner nog niet heb ging ik daarover bellen.
Nu werd mij verteld dat ik de 2e tuner niet meer kan krijgen omdat ik niet binnen 8 dagen daarover gebeld heb na de levering. Echter dit is nergens in een brief of op de site terug te vinden.
In hoeverre sta ik in mijn recht in dit geval? Op die site staat duidelijk " Per nieuw abonnement een Single Tuner, of eenmalig € 39,95 korting op een Twin Tuner"
Ze kunnen toch niet eerst via een actie een extra product garanderen en dit vervolgens niet (na)leveren?
Dit heb ik telefonisch gedaan en ik heb daarbij ook aangegeven dat ik de 2e single tuner (die als actie nu gratis meegeleverd wordt) ook wilde hebben.
Nu zat de 2e tuner er bij het geleverde pakket niet bij.
Nu stond ik hier niet direct bij stil aangezien er ook een contract bijzat dat ik in moest vullen en met een kopie van een identiteitsbewijs terug moest sturen. Ik ging er van uit dat de 2e tuner waarschijnlijk na goedkeuring van het contract nagestuurd zou worden.
Nu wilde ik net dat contract invullen en opsturen en daar moet je ook de smartcard nummers invullen. Omdat ik de 2e tuner nog niet heb ging ik daarover bellen.
Nu werd mij verteld dat ik de 2e tuner niet meer kan krijgen omdat ik niet binnen 8 dagen daarover gebeld heb na de levering. Echter dit is nergens in een brief of op de site terug te vinden.
In hoeverre sta ik in mijn recht in dit geval? Op die site staat duidelijk " Per nieuw abonnement een Single Tuner, of eenmalig € 39,95 korting op een Twin Tuner"
Ze kunnen toch niet eerst via een actie een extra product garanderen en dit vervolgens niet (na)leveren?