En elke keer roept de consumentenbond weer compuserve uit tot de beste...zelfs dat specifieke abonnement die ik heb is de beste...
Nu mijn probleem:
Ik heb sinds augustus compuserve 1536 dat standaard naar 5120 is verhoogt. Nu is die verhoging alleen niet doorgevoerd in de computer bij compuserve.
Na verschillende telefoontjes en bij compuserve bevestigd dat het abonnement nog op 1536 staat ipv 5120. Het zou voor de avond opgelost zijn en een bevestigingsmailtje krijgen....maar je raad het al...niet dus
Het duurt een beetje lang...
Ik begin de hoop een beetje op te geven met compuserve
En verder zijn er vaak storingen.
Dan bel je naar de helpdesk en die bevestigen dan de storing, maar dit duurt soms wel 4 dagen!! En dan zeggen ze dat het aan amerika ligt :S
Ik betaal er tog ook wel voor!
Iemand meer problemen met compuserve?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |