garantie debitel hulp gezocht.
Geplaatst: 13 okt 2005 20:29
Ik ben erg ontevreden over de garantie afhandeling van debitel.
Ten eerste kreeg ik een maand of 3 geleden een rekening die naar mijn mening te hoog was, dus ik vroeg een verbruikers specificatie op
dat koste me 17,50 belachelijk dus,na inzage van de rekening klopte het naar mijn verbaasing toch redelijk alleen stonden er +/- 50x dat ik een gratis info nr dat ik schijnbaar gebeld had, wat ik nooit gebeld heb!daar zaten dan wel geen kosten aan alleen de rekening klopt in mijn ogen dan niet ik heb het er ook maar bij laten zitten omdat er toch geen kosten aan verbonden zaten.
Ten tweede, december 2004 heb ik een abonnement afgesloten 2jarig en het toestel gratis na 2 maanden kreeg deze wat gebreken de verlichting bleef continue branden, matig bereik(ondanks vodafone)
toetsen die bleven hangen etc. toestel is opgestuurd voor garantie.Mijn vriendin heeft het toestel na 3 weken opgehaald in der veronderstelling dat het goed was nu, zelf kon ik het niet ophalen ivm mijn vakantie.Het bleek dat er niets aangedaan was. alles was nog het zelfde een maand of 2 zijn er verstreken toen ik hem voor de 2de keer inleverde.zelfde klachten lijst maar nu deed de lader het ook niet meer.na 3 weken heb ik hem weer opgehaald en ik controleerde hem zelf in de winkel en het was nog steeds het zelfde het frontje was wel vervangen want er zat weer een nieuw folie op het beeldscherm.Ik was best wel over de rooie.
meneer de verkoper had belooft dat alles keurig in orde zou komen en weer was het niet het geval.Hij kon er niets aan doen dat is de afhandeling van nokia zei hij.Wat hij wel kan doen is de telefoon weer opsturen wat dus weer drie weken duurt.maar aangezien ik de telefoon gewoon nodig heb lijkt het me geen optie(leen tostel krijg ik niet omdat ik er geen verzekering op heb zitten)
Heeft iemand ooit zo iets dergelijks meegemaakt op heeft iemand tips?
persoonlijk ben ik niet meer te vatten over debitel omdat de service gewoon heel slecht is, zou ik bv het contract kunnen verbreken>?
groeten dirk
Ten eerste kreeg ik een maand of 3 geleden een rekening die naar mijn mening te hoog was, dus ik vroeg een verbruikers specificatie op
dat koste me 17,50 belachelijk dus,na inzage van de rekening klopte het naar mijn verbaasing toch redelijk alleen stonden er +/- 50x dat ik een gratis info nr dat ik schijnbaar gebeld had, wat ik nooit gebeld heb!daar zaten dan wel geen kosten aan alleen de rekening klopt in mijn ogen dan niet ik heb het er ook maar bij laten zitten omdat er toch geen kosten aan verbonden zaten.
Ten tweede, december 2004 heb ik een abonnement afgesloten 2jarig en het toestel gratis na 2 maanden kreeg deze wat gebreken de verlichting bleef continue branden, matig bereik(ondanks vodafone)
toetsen die bleven hangen etc. toestel is opgestuurd voor garantie.Mijn vriendin heeft het toestel na 3 weken opgehaald in der veronderstelling dat het goed was nu, zelf kon ik het niet ophalen ivm mijn vakantie.Het bleek dat er niets aangedaan was. alles was nog het zelfde een maand of 2 zijn er verstreken toen ik hem voor de 2de keer inleverde.zelfde klachten lijst maar nu deed de lader het ook niet meer.na 3 weken heb ik hem weer opgehaald en ik controleerde hem zelf in de winkel en het was nog steeds het zelfde het frontje was wel vervangen want er zat weer een nieuw folie op het beeldscherm.Ik was best wel over de rooie.
meneer de verkoper had belooft dat alles keurig in orde zou komen en weer was het niet het geval.Hij kon er niets aan doen dat is de afhandeling van nokia zei hij.Wat hij wel kan doen is de telefoon weer opsturen wat dus weer drie weken duurt.maar aangezien ik de telefoon gewoon nodig heb lijkt het me geen optie(leen tostel krijg ik niet omdat ik er geen verzekering op heb zitten)
Heeft iemand ooit zo iets dergelijks meegemaakt op heeft iemand tips?
persoonlijk ben ik niet meer te vatten over debitel omdat de service gewoon heel slecht is, zou ik bv het contract kunnen verbreken>?
groeten dirk