Jaarrekening Oxxio : verkeerde beginmeterstand...
Geplaatst: 15 okt 2005 15:22
Vorige week kregen we de (half)jaarrekening van Oxxio binnen. We moesten een bedrag van 560 Euro betalen. We zouden in de periode 1 november tot 24 april maar liefst 6433 kwh hebben verbruikt! (normaal per jaar zo'n 4000, toch een FLINK verschil en dat in 5 maanden!!!) Na eens goed de rekening hebben bekeken, blijkt dat ze bij Oxxio de verkeerde beginmeterstanden hebben ingevoerd. (Volgens mijn eigen administratie en volgens Essent, de netwerkbeheerder).( volgens Essent verbruik in die periode 3122, de helft dus !!!)
Ik heb al diverse mails verstuurd en een aangetekende brief verzonden. Als reaktie kwam een brief, dat ik gespreid kan betalen (had ik aangevraagd), eergisteren ontvangen en gisteren dus ondertekend en teruggestuurd. Blijkt nu, Hebben ze het totaal bedrag al afgeschreven !!! Jullie begrijpen, dat ik dat maandag op de bank ga terugvorderen.
Maar ik ontvang van OXXIO nog steeds niets (geen reaktie) met wat ik zou moeten betalen als HUN de meterstanden goed zouden invoeren!
Wat doe ik fout? Hoe kan ik een juiste afrekening ontvangen? Ik heb al een aangetekende brief verstuurd...
Ik heb al diverse mails verstuurd en een aangetekende brief verzonden. Als reaktie kwam een brief, dat ik gespreid kan betalen (had ik aangevraagd), eergisteren ontvangen en gisteren dus ondertekend en teruggestuurd. Blijkt nu, Hebben ze het totaal bedrag al afgeschreven !!! Jullie begrijpen, dat ik dat maandag op de bank ga terugvorderen.
Maar ik ontvang van OXXIO nog steeds niets (geen reaktie) met wat ik zou moeten betalen als HUN de meterstanden goed zouden invoeren!
Wat doe ik fout? Hoe kan ik een juiste afrekening ontvangen? Ik heb al een aangetekende brief verstuurd...