Pagina 1 van 1

Storingen

Geplaatst: 16 okt 2005 14:41
door Wieppie
Hallo,

Wij hebben elke week wel 5 keer storing, en ik word er helemaal gek van!
Als we ze opbellen zeggen ze:
We hebben te maken met een storing, we proberen het zo snel mogelijk op te lossen.
Ik word er gek van!

Re: Storingen

Geplaatst: 19 okt 2005 23:22
door Hasjroker
Gewoon opzeggen die bagger van UPC Hun netwerk is shared en niet dadicated als ADSL. Daardoor zal het mooit werken. Komt bij dat ze een mentaliteit hebben die niet echt sociaal is.

Re: Storingen

Geplaatst: 21 okt 2005 18:45
door Wieppie
Ja, idd.
Gisteravond lag het internet er weer uit :x

Re: Storingen

Geplaatst: 22 okt 2005 20:44
door rolschaatser
ook altijd zo'n heel simpel antwoord he....

" opzeggen en een adsl nemen.... "

zeg dan niks.. wat heeft zo'n iemand nou aan zo'n reactie..

( en bespaar me de moeite om te vertellen dat alle kabel providers #$% zjn en dat alle ADSL providers helemaal top zijn )

Re: Storingen

Geplaatst: 23 okt 2005 10:59
door Mischa0320
Over simpel gesproken, heb jij deze poster zijn naam gezien? "Hasjroker". Doet veel eer aan zichzelf.

Re: Storingen

Geplaatst: 25 okt 2005 14:21
door Viper9
Idere week wel een paar ker storing, en inderdaad bellen helpt niet. Soms wel verbinding, soms helemaal niet, soms worden site's niet geladen, ga je weer bellen krijg je te horen dat het aan de dns servers ligt, moet je weer handmatig de dns nummers invoeren en wat blijkt dat gaat het een aantal dagen goed, hup maar weer bellen en dan zeggen ja maar je moet wel zorgen dat dns nummers automatisch ingevoerd worden????????????????????????????????????????????????????????
Als je daar niet gek van wordt. Het mooiste komt nog het blijkt dat er uitzendkrachten werkzzam zijn op de servicedesk!!!!!
Is er nu helemaal nioemand die UPC eens de kop indrukt.
Ik word er zolangzamerhand gek van dat zij een monopoly positie hebben in brabant.

Re: Storingen

Geplaatst: 08 nov 2005 22:23
door Hasjroker
Geplaatst op 22 Okt 2005 19:44 door rolschaatser


--------------------------------------------------------------------------------

ook altijd zo'n heel simpel antwoord he....

" opzeggen en een adsl nemen.... "

zeg dan niks.. wat heeft zo'n iemand nou aan zo'n reactie..

( en bespaar me de moeite om te vertellen dat alle kabel providers #$% zjn en dat alle ADSL providers helemaal


Het nemen van ADSL is een oplossing. Als je op UPC moet wachten wens ik jeveel sterkte.

Re: Storingen

Geplaatst: 14 nov 2005 20:19
door rolschaatser
@ hasjroker --> doet me deugd dat je me quote !


maar wat wil je horen, dat ik ook wel eens een storing heb ??
ja tuurlijk heb ik die ook, en tuurlijk baal ik dan als een stekker ( druk ik me nog netjes uit), maar denk je dat ik deze storingen elders niet zal hebben ???

nog even iets off topic : wat doet een hasjroker, die van verveling niet weet wat hij als adsl gebruiker met zijn vrije tijd moet doen, op een vraagbaken forum over kabel internet ?

Re: Storingen

Geplaatst: 14 nov 2005 21:00
door Hasjroker
Geplaatst op 14 Nov 2005 20:19 door rolschaatser


--------------------------------------------------------------------------------

@ hasjroker --> doet me deugd dat je me quote !


maar wat wil je horen, dat ik ook wel eens een storing heb ??
ja tuurlijk heb ik die ook, en tuurlijk baal ik dan als een stekker ( druk ik me nog netjes uit), maar denk je dat ik deze storingen elders niet zal hebben ???

In die 4 jaar dat ik XS4ALL heb heeft het er misschien 4 ochtentjes uitgelegen. 3 keer daar van kwam door snelheidsverhoging en als gebruiker was ik daar van te voor door XS4ALL schriftelijk geinformeerd.
Dat is het verschil!!

Re: Storingen

Geplaatst: 15 nov 2005 18:57
door rolschaatser
wat betaal je totaal pm ?

Re: Storingen

Geplaatst: 16 nov 2005 11:31
door agro
wat betaal je totaal pm ?
En dat is nou precies waar upc op aast!!
Sukkels die prijs boven kwaliteit prefereren.

Re: Storingen

Geplaatst: 16 nov 2005 13:40
door rolschaatser
sukkels ????????? we gaan wel de gezellige kant op he,

maar een vraag aan jou, wat is kwaliteit ??

is dat een snelle constante verbinding ??

of is dat een redelijke snelle (waarover deze topic niet gaat) verbinding, in combinatie met telefonie , waar enkele storingen zijn geweest, die nu zijn verholpen, waardoor er is ontstaan:

ook een snelle constante verbinding.

in mijn ogen is kwaliteit , in dit verband, dat het functioneerd, en dat doet het nu ook .

ben ik nou de sukkel die voor een goedkoop, kwalitatief goed (?) pakket heb gekozen van internet en telefonie

of ben ik nou de sukkel , die op jou reactie antwoord heb gegeven ?

Re: Storingen

Geplaatst: 16 nov 2005 14:11
door agro
Als je je aangesproken voelt, wie de schoen past trekke hem aan, trek dan zelf je conclusies maar, maar als je in de kwaliteit van upc geloofd zal je er inderdaad niet ver vanaf zijn.

Kwaliteit is krijgen waarvoor je betaald, dit wil bij upc nogal eens anders zijn.
Sinds ik ÁDSL heb heb ik een constante verbinding, ook in combinatie met mijn telefoon, en krijg continue de snelheid van het abonnement wat ik heb, dat noem ik kwaliteit.

En de prijs, die zal inderdaad mogelijk iets hoger zijn, maar het zijn in mijn ogen juist sukkels die zich alleen later verleiden door een criminele organisatie als upc, voor een zogenaamde besparing.

Re: Storingen

Geplaatst: 16 nov 2005 14:41
door Har
Agro, wat een woorden allemaal, ik dacht dat je zonder mijn inbreng rustiger zou worden, het wordt alleen maar erger met jouw:

Enjoy your live and have fun: zelfs bij UPC 0900-1580, tot bellens :?: :arrow: :idea:

Re: Storingen

Geplaatst: 16 nov 2005 16:17
door agro
Kijk daar hebben we de hofNar van upc ook weer eens.

Welke inbreng? de enige inbreng die je hebt is dat je kan roepen dat het 09 nummer van die criminele organisatie zo geweldig is, blijkbaar is je intelligentie niet tot meer in staat.

Re: Storingen

Geplaatst: 16 nov 2005 18:55
door rolschaatser
maar het zijn in mijn ogen juist sukkels die zich alleen later verleiden

jaja, je blijft er gelukkig wel vriendelijk onder

Re: Storingen

Geplaatst: 16 nov 2005 23:10
door hoffie
HEEEe har, bij XS4ALL bel je tegen lokaal tarief, en ehhhh grin dan heb je dat prijsverschil met UPC er zo weer uit....

gemiddeld bellen met UPC voor storingen 90 minuten per maand (en dan nog geeneens oplossing ook) bellen naar XS4all 0 minuten....

En dan heb je bij XS4ALL ook nog eens geen enkele storing

Wat kan het internet leven toch perfect zijn, misschien kan UPC eens navraag doen bij XS4ALL ;-)))))))))))))))))