LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reïntegratie

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
Hupeldepup

Reïntegratie

Ongelezen bericht door Hupeldepup »

Het valt me op dat ondanks de gedragsregels men hier op dit forum toch vaak agressief op elkaar reageert. Had ik eigenlijk niet verwacht bij Tros Radar.

Hupeldepup

Oude Rot

Re: Reïntegratie

Ongelezen bericht door Oude Rot »

Ik denk dat dat komt omdat er geen echte discussienota cq onderwerp is dat ''ongestoord'' kan worden vervolgd. De ''sport'' van de ''tegenalles'' mensen is om iedere poging tot (ver)gelijk, te smoren. Tegen is nl een geaccepteerde code, dan hoor je ergens bij. Stelling nemen op grond van inhoudelijke argumenten, voldoet niet aan dat kudde- of netter, groepsmodel. :wink:

Eddie2

Ongelezen bericht door Eddie2 »

Kuddedieren hebben een baan, dus die hebben hier niets te zoeken.

ZOSIHETJAZEKER

Ongelezen bericht door ZOSIHETJAZEKER »

:lol:

Men probeert het RIB naar beneden te halen omdat het geen enkel relevante aanknopingspunt vind naar werk.
Elke keer weer door bochten te wringen hoe het toch komt dat je cv of brief er niet word uitgepikt.
En de hogeropgeleiden vinden een baan via de normale weg, en hoeven niet langs een (Psychiater) van een consulent.
Want deze mensen gaan erg diep in de materie, die zij als aandachtpunt vinden om dieper in te gaan, en waar de weken versneld voorbij gaan aan de cliënt, zonder 1 stap verder te zijn gekomen.....
De centjes liggen dan binnen handbereik, en het netwerk van de RIB worden open gesmeten....
Het bovenstaande doombeeld word bevestigt door duizenden cliënten die constant weer met een goed gevoel 's morgens om 09.00 op stoep staan bij de Van Dreumels, de Agens, de IWA's, etcetcetc, en komen weer van een koude kermis thuis, met weer huiswerk???
Maar het leid tot niets....
En over 2 jaar volgt er een Parl Enquete, en dan heb je de poppen aan het dansen, en dan staan hier op het Tros Radar forum T2, Oude Rot en alle RIB gerelateerde hulpen hier mooi voor AAP :lol: :lol:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Maar het leid tot niets....
Voor de zekerheid zou je kunnen kiezen om maar helemaal niets meer te doen en gewoon vast inschrijven bij het Leger des Heils :idea:

themaster

Ongelezen bericht door themaster »

En de hogeropgeleiden vinden een baan via de normale weg, en hoeven niet langs een (Psychiater) van een consulent
wat een zwetskoek

ik kan jou vertellen daar ik zelf ook bij zo´n geldverslindend rib zit dat 80% van wat er zit juist hoger opgeleid is en te lam om bv magazijnwerk te accepteren.

Eddie2

Ongelezen bericht door Eddie2 »

@gast met lichtje

Een uitkering afpakken druist in tegen de rechten van de mens. Een rechter zal dus altijd ten gunste van de uitkeringsgerechtigde kiezen ookal wil hij niet werken. Niet willen werken is ook een recht. Helaas weten velen dat niet en daarom eindigen ze bij het Leger des Heils.

realist

Ongelezen bericht door realist »

Niet willen werken is ook een recht
Als we dat nou allemaal doen in NL zal het een stuk beter gaan. Lekker gezellig samen op de hei met z'n allen :shock:

Gesloten