LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] NECKERMANN gratis 2 ameezing kaartjes bij aankoop philips pr

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
moon74
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 okt 2005 11:11

NECKERMANN gratis 2 ameezing kaartjes bij aankoop philips pr

Ongelezen bericht door moon74 »

bij neckermann zou je 2 kaartjes krijgen bij aankoop van een philips product, deze actie stond al in augustus op de website van neckermann met een niet werkende link naar de philips site, ik heb dus een philips product gekocht bij neckermann in augustus maar krijg geen kaartjes omdat zoals ze zeggen ze de site te vroeg erop hebben gezet. en dat de actie geldt voor aankopen in september en voor de maand erna. Maar dit stond natuurlijk niet vermeld op de site toen ik mijn product heb besteld, dus als gevolg dat neckermann na veel beloftes dat ze de kaartjes zouden opsturen nu dus niet opsturen ik naar me kaartjes kan fluiten, ook is me op gevallen dat de medewerkers niet erg vriendelijk zijn aan de telefoon en dat ze niet eens op de hoogte zijn van de acties die ze hebben!!!!!!!!!! Belofte maakt schulld !!!!!!

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: NECKERMANN gratis 2 ameezing kaartjes bij aankoop philips pr

Ongelezen bericht door karr-2 »

Oftewel ik heb ergens geen recht op, maar meen het toch te hebben en ga dan net zo lang drammen en zeuren tot ik toch krijg waar ik om vroeg... :evil:

Vergissen is menselijk, kan gebeuren. Je valt dus buiten de actie en hebt dus gewoon PECH gehad.

moon74
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 okt 2005 11:11

Re: NECKERMANN gratis 2 ameezing kaartjes bij aankoop philips pr

Ongelezen bericht door moon74 »

als er staat "bij aankoop van een philips product gratis 2 kaartjes voor het ameezing concert" en er staat verder geen informatie bij van dat het pas geld in september, dan meen ik niet dat ik er recht op heb dan heb ik er recht op, anders zouden de medewersters bij neckermann mij dit al hebben kunnen mededelen in de telefoon gesprekken van augustus en september. dus ik blijf erbij belofte maakt schuld en dit heeft niets met drammen te maken het gaat gewoon om het principe, men moet mensen niet misleiden door actie's en zich dan proberen er onderuit te praten :x

Brynnar
Berichten: 92
Lid geworden op: 20 mei 2005 10:05
Contacteer:

Re: NECKERMANN gratis 2 ameezing kaartjes bij aankoop philips pr

Ongelezen bericht door Brynnar »

Dus je hebt dat Philips product puur gekocht voor de kaartjes die je erbij krijgt? Had je dan niet beter de kaartjes in de losse verkoop kunnen aanschaffen en niets bij Neckermann besteld?

Of had je het Philips product echt nodig en waren de kaartjes een aardige meevaller?

moon74
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 okt 2005 11:11

Re: NECKERMANN gratis 2 ameezing kaartjes bij aankoop philips pr

Ongelezen bericht door moon74 »

Ik had een nieuwe stofzuiger nodig en dat er kaartjes bij zaten van het concert was een leuke meevaller. en begrijp me niet verkeerd maar als je een actie hebt dan moet je je er ook aan houden, als je de actie al in augustus op internet zet zonder enige info dan kan de klant ook niet weten wat en hoe, en als ze dan ook nog zeggen dat ze de kaartjes nasturen en dit 4 weken volhouden dan klopt het toch helemaal niet meer ik ga echt geen stofzuiger kopen voor kaartjes als ik alleen de kaartjes had willen hebben had ik ze wel gekocht was ik goedkoper uit geweest dan met een stofzuiger van 159,- euro het gaat er gewoon om dat ze hun beloftes moeten na komen en mensen niet onbeleeft moeten afschepen :evil:

gemojo
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 okt 2005 12:40

Re: NECKERMANN gratis 2 ameezing kaartjes bij aankoop philips pr

Ongelezen bericht door gemojo »

Deze aktie was niet alleen bij neckermann hoor ook als je gewoon een product van philips in de winkel kocht zou je kaartjes erbij krijgen.
alleen ook daar zaten ze niet bij. werd in de winkel verteld dat je het bijgevoegde formulier in moest vullen en dat je ze dan thuis gestuurd zou krijgen. zowel bij mijn man als bij mijn ouders zat zo'n formulier er niet bij. en in de winkel van blokker werd gezegt door een verkoopster sorry dan heeft u gewoon pech want het moet er echt bij zitten.
nu niet dus.

nu ging het ons gelukkig niet om de kaartjes want we hadden dat produckt toch wel gekocht maar ze hadden wel iets vriendelijker kunnen zeggen vind ik.

Gesloten