Pagina 1 van 1
GSM.nL misleidt klanten
Geplaatst: 20 okt 2005 20:59
door in2daBox
Lees en zie hoe de waardeloze afhandeling van een bestelling verloopt bij deze werkelijk zeer onbetrouwbare webshop GSM.NL aka Elders. Je krijgt gewoon NIETS. Mijn vraag is. Kan dit zomaar?
Zie:
http://www.telecomvergelijker.nl/shop/3 ... d_id=12786
Re: GSM.nL misleidt klanten
Geplaatst: 20 okt 2005 23:40
door ??
Het enige wat ik op dat forum zie zijn pubers met een grote mond die de inhoud van het begrip 'op=op' niet kennen ...
Re: GSM.nL misleidt klanten
Geplaatst: 21 okt 2005 01:22
door in2daBox
?? Blijkbaar werk je in die l&b tent en heb je geen verstand van zaken of het een en ander niet begrepen. Ik zou zeggen probeer de clue eens te vatten.
Re: GSM.nL misleidt klanten
Geplaatst: 21 okt 2005 11:45
door ??
Laat ik hier maar geen sarcastische opmerkingen plaatsen en het gewoon houden op een simpel: doe eens normaal.
Re: GSM.nL misleidt klanten
Geplaatst: 03 jan 2006 16:25
door rijerkerk
Inderdaad onbetrouwbare en logge organisatie. Twee bestellingen gedaan die niet correct zijn afgehandeld. Eerst 3 mnd gewacht op toestel dat niet meer leverbaar bleek(abonnenement intussen al opgestart), toen ander toestel tegen meer prijs geleverd gekregen, zonder vriendelijk overleg.
Nu ook nog een sim only besteld, met verzoek tot snelle afhandeling ivm nummerbehoud, wederom geen service/snelheid.
Telefonisch niet bereikbaar, ook niet voor 50 ct/minuut.
Lijkt me echt een kantoortje waarvan er in de sovjet unie talloze van moeten zijn geweest. (qua uitstraling/klantgerichtheid dan)
Re: GSM.nL misleidt klanten
Geplaatst: 23 jan 2006 12:04
door Barbara68
Ik heb op 4 november vorig jaar een mobiel aangevraagd en zit er nu nog op te wachten. Na een aantal telefoontjes is er elke keer wat waardoor het even niet kan , of ze waren mijn gegevens kwijt of iets van dien aard. Ik heb het er helemaal mee gehad! Ik vind dat als ze eindelijk eens over de brug komen ik wel tegemoed mag komen met een korting of zo want dit gaat wel erg lang duren!
Re: GSM.nL misleidt klanten
Geplaatst: 23 jan 2006 14:15
door plop1234
Wederom een reden om dit soort zaken gewoon in de winkel af te handelen.
Re: GSM.nL misleidt klanten
Geplaatst: 03 feb 2006 12:10
door Barbara68
Nou ik heb gisteren maar weer eens gebeld, want ik had natuurlijk niks meer gehoord, en eindelijk krijg ik mijn mobieltje. En omdat het zo lang duurde hoef ik geen bezorg en oversluitingskosten te betalen. Ik ben benieuwd!
Re: GSM.nL misleidt klanten
Geplaatst: 10 feb 2006 11:29
door Barbara68
Weer een week later en ik heb alweer 2 keer gebeld. Nou al het goed is krijg ik maandag mijn mobieltje. Hopelijk is het geen loze belofte, ik wacht het maar weer af.
Re: GSM.nL misleidt klanten
Geplaatst: 10 feb 2006 19:36
door Shareena
Een vriendin heeft daar ook d'r telefoon vandaan en die heeft totaal geen klachten! Ik ga toch ook liever naar de winkel toe hoor...
Re: GSM.nL misleidt klanten
Geplaatst: 01 mar 2006 14:08
door Barbara68
Nou ik heb inmiddels mijn mobieltje hehe. Je lacht je rot, hij doet het niet en ik kan er pas in april mee bellen. Het moet ook niet gekker worden. Heb de mobiel nu te reparatie opgestuurd. Wordt vevolgd.