Dit overkwam mij bij Corendon!
Geplaatst: 21 okt 2005 20:43
Ben ik de enige die dit is overkomen?
In maart 2005 heb ik via Corendon voor twee personen een vlucht geboekt van Eindhoven naar Istanbul in combinatie met overnachtingen in een mooi hotel, heenreis 29-09-2005 (in de ochtend) en terugreis op 02-10-2005 ’s avonds.
Voor de zekerheid belden we in de week voor de geplande reis of alles in orde was. Dit werd bevestigd.
Op de dag van vertrek kwamen wij 1 uur en 15 minuten bij de incheckbalie op vliegveld Eindhoven (verkeershinder). Het vliegtuig bleek echter overboekt en mochten wij niet mee!! De Corendon medewerker ter plaatse gaf aan dat er, spijtig genoeg, een boekingsfout was gemaakt. We kregen een kop koffie en na lang wachten en veel intern gebel binnen Corendon werd ons geadviseerd naar Schiphol af te reizen om van daaruit alsnog te vertrekken.
Onderweg naar Amsterdam, continu telefonerend met Corendon, werd duidelijk dat wij pas ‘s avonds konden vertrekken, én...........één dag eerder terug moesten reizen. Er bleef van onze jaarlijkse stedentrip maar twee dagen Istanbul over, terwijl we er vier hadden gepland.
Toen ik meldde dat we dit alternatief niet konden accepteren, werd ons bezworen vooral wél naar Schiphol te gaan. Bij de balie zouden we worden opgevangen door een medewerker van Corendon die alsnog een poging zou doen om ons op tijd weg te krijgen (lees: een goed alternatief bieden). Niets bleek minder waar. Eenmaal aangekomen bleek de balie totaal verlaten. De baliemedewerker bleek spoorloos. Na ettelijke telefoontjes met Corendon zijn we (na ons rondje Nederland: we wonen in het noorden) onverrichter zake terug naar huis gereden.
Uiteraard is er nog veel contact geweest tussen ons en de klantenservice van Corendon. Maar Corendon stelt "eigen schuld dikke bult": hadden we we maar twee uur vantevoren moeten inchecken. Uiteraard laten we het hier niet bij zitten.
Vraag: wie heeft ook zo'n soort ervaring met Corendon? Als er voldoende verhalen zijn, kan RADAR er misschien nog eens aandacht aan besteden.
Mail uw verhaal eventueel ook naar: [email protected]
In maart 2005 heb ik via Corendon voor twee personen een vlucht geboekt van Eindhoven naar Istanbul in combinatie met overnachtingen in een mooi hotel, heenreis 29-09-2005 (in de ochtend) en terugreis op 02-10-2005 ’s avonds.
Voor de zekerheid belden we in de week voor de geplande reis of alles in orde was. Dit werd bevestigd.
Op de dag van vertrek kwamen wij 1 uur en 15 minuten bij de incheckbalie op vliegveld Eindhoven (verkeershinder). Het vliegtuig bleek echter overboekt en mochten wij niet mee!! De Corendon medewerker ter plaatse gaf aan dat er, spijtig genoeg, een boekingsfout was gemaakt. We kregen een kop koffie en na lang wachten en veel intern gebel binnen Corendon werd ons geadviseerd naar Schiphol af te reizen om van daaruit alsnog te vertrekken.
Onderweg naar Amsterdam, continu telefonerend met Corendon, werd duidelijk dat wij pas ‘s avonds konden vertrekken, én...........één dag eerder terug moesten reizen. Er bleef van onze jaarlijkse stedentrip maar twee dagen Istanbul over, terwijl we er vier hadden gepland.
Toen ik meldde dat we dit alternatief niet konden accepteren, werd ons bezworen vooral wél naar Schiphol te gaan. Bij de balie zouden we worden opgevangen door een medewerker van Corendon die alsnog een poging zou doen om ons op tijd weg te krijgen (lees: een goed alternatief bieden). Niets bleek minder waar. Eenmaal aangekomen bleek de balie totaal verlaten. De baliemedewerker bleek spoorloos. Na ettelijke telefoontjes met Corendon zijn we (na ons rondje Nederland: we wonen in het noorden) onverrichter zake terug naar huis gereden.
Uiteraard is er nog veel contact geweest tussen ons en de klantenservice van Corendon. Maar Corendon stelt "eigen schuld dikke bult": hadden we we maar twee uur vantevoren moeten inchecken. Uiteraard laten we het hier niet bij zitten.
Vraag: wie heeft ook zo'n soort ervaring met Corendon? Als er voldoende verhalen zijn, kan RADAR er misschien nog eens aandacht aan besteden.
Mail uw verhaal eventueel ook naar: [email protected]