LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 5 dagen upc telefoon en dan constant storing

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Hartog

5 dagen upc telefoon en dan constant storing

Ongelezen bericht door Hartog »

na in gebruik name van upc telefoon, mijn ouders hadden dit pakket genomen en wij hebben het aangesloten, eerste week werkte het prima daarna niet meer, helpdesk vertelde storing doordat de pc en het modem op de een of andere manier niet echt contact konden maken????? werd zo snel mogeholpen, paar dagen daarna weer telefoon, en na een dag weer geen telefoon meer ,antwoord van de helpdesk, beetje rommelen aan de kabels of zo???????? vanmorgenw ilde ik mijn ouders bellen, weer geen telefoon meer, gisteren nog wel GRRRR IS DIT NORMAAL en wat kan ik hieraan doen!!!!!!!!!!!!!!!! Gerda

eksoj

Re: 5 dagen upc telefoon en dan constant storing

Ongelezen bericht door eksoj »

Zo snel mogelijk er weer vanaf zien te komen. Ik had steeds een verbroken lijn, er is een monteur geweest die het signaal verbeterd had daarna weer ellende. De helpdesk gaf ook steeds verschillende antwoorden, tot bedroevend en brutaal toe. Mails worden met de groots mogelijke onzin beantwoord etc.
Moets uiteindelijk bij mijn ouders gaan bellen, ook omdat voordat ik door het menu heen was ( a 0,10 centper minuut weer verbroken was.

Maak gebruik van de kwaliteits garantie, daar heb je recht op, er zit een kaart bij de boekjes die je gekregen hebt.
Geen makkelijke weg, maar ik krijg waar ik recht op heb.

Heb zelf gelukkig weer een kpn abonnement, wel duurder maar altijd verbinding en geen frustratie !

Succes !

jtm

Re: 5 dagen upc telefoon en dan constant storing

Ongelezen bericht door jtm »

Gewoon een drama in tien delen dat is telefoon (digitaal) aanvragen en laten instaleren door upc. Heb nu ook weer kpn en laat dat ook zo. Nooit meer upc. GRATIS NOG NIET. :evil: :twisted:

Gesloten