De toezegging van Scarlet in een schrijven aan Tros Radar dat er voor de nummerportering al gratis gebeld wordt met vaste nr's is dus niet waar,. ik krijg al vanaf eerste datum rekeningen voor bellen naar vaste nr's.en heb hiertegen direct bezwaar aangetekend.
als ik een beroep doe op mijn bezwaar en op de eerdergenoemde toezegging geven ze niet thuis en wilde mij eerst afschepen met 500 belminuten voor geleden ongemak.niet gedaan natuurlijk.
zijn er mensen die wel gebruik hebben gemaakt van deze toezegging of die gewoon vanaf het beging geen kosten voor bellen met vaste nr. hebben doorberekend gekregen??
Marinus
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] scarlet toezegging niets waard
-
Re: scarlet toezegging niets waard
het zijn een paar oplichters bij elkaar daar .je heb helemaal gelijk. we hebben ook scarlet en dat hebben ze ook tegen ons verteld ook dat we onder elkaar met mobiel dat van mijn man en mij kosteloos gebeld kan worden. maar ik heb ook nog iets anders we kregen ook nog eens zomaar internet bij terwijl het bij ons nog niet beschikbaar was. alleen mobiel bellen kon. en huis telefoon zou nog geregeld kunnen worden. maar nooit meer wat van gehoord. alleen hoge rekeningen. ik heb al een paar keer gebeld maar ik werdt alleen maar door verbonden. of ze belde ons zo maar op met een hoop heibel want een fatsoenlijk gesprek kon je daar niet mee volgen . ik betaal niet meer want ze lossen niet's op . ik weet dat het ook wel verkeerd is maar om iedere maand 300 euro op zijn minst op tafel te leggen houd ook een keer op. we zijn het zo zat met hun . en ik kan niet's bewijzen dat het ons is toe gezecht. het is een mislijdend reclame die ze maken wat ze niet waar kunnen maken. ik hoopdat er mer zijn die met zo iets zitten meschien als we een aantal bij elkaar kunnen roepen dat we samen sterker staan en dat we net als hun een keer met ze allen die flauwe kul van hun een keer op laten houden. want luisteren kunnen ze niet daar.
Re: scarlet toezegging niets waard
We zijn ook dupe van de leugen van scarlet gewoorden. vanaf het begine betalen ons blaouw aan de telefoonkosten. terwijl ik daarvoor miender kosten maakte met een onbekend belgische telecome bedrijf. Ik heb een aantal keer gebeld zelfs gedreigd om niet te betalen maar heeft geen effect gehad zelfs hebben ze met incassobureau gedreigd als ik niet betaalde. het is niet leuk. we zouden gratis naar vaste telefoonnummers belllen maar er is niks van terecht gekomen. Als dit doorgaat dan zal ik een advocaat inschakelen.
Madjid Hosseini
Madjid Hosseini