energiedirect
Geplaatst: 25 okt 2005 13:07
Energiedirect.
Postbus 266
5680 AG Best
Zwolle, 25 oktober 2005
Klantnummer 49658
Ik begin het een beetje zat te worden ik krijg geen enkele reactie op mijn e-mail alleen als ik er bij zet dat ik naar radar schrijf krijg ik de zelfde dag nog een reactie.
Ik heb in mei 2005 meegedeeld dat u op mijn overzicht een betaling aan u van € 50,82 niet hebt verrekend ik kreeg van u toen onderstaand e-mail:
Datum: vr 10 jun 05, 8:40 >Onderwerp: Uw vraag Call-id: 77691
> Geachte heer/mevrouw,
> Wegens enorme drukte duurde het beantwoorden van uw bericht langer dan
> normaal. Onze excuses hiervoor.
> Eventueel te veel betaalde bedragen worden te allen tijde verrekend bij
> de jaarafrekening. De laatste jaarnota die wij voor u opgemaakt hebben
> betreft de periode 23 juni 2004 tot 5 september 2004. Deze nota is met u
> verrekend in oktober 2004.
> Na bovengenoemde maand hebben wij geen verrekeningsnota meer voor u
> opgemaakt. Dit ligt ten grondslag aan de datum van meteropname. Wij
> hebben vooralsnog geen meterstanden ontvangen van uw netbeheerder. Zodra
> wij deze hebben ontvangen, zullen wij de jaarnota opmaken en hierbij
> eventueel te veel betaalde bedragen verrekenen.
Op de afrekening j.l. september u raad het al was de betaalde termijn van € 50,82 niet verrekend. Weer een e-mail maar ik krijg geen enkele reactie hoogst onbeschoft. Uw vraag is ontvangen
Bedankt voor uw vraag.U ontvangt binnen één week per email een reactie.
Ik stuur u een kopie van de bankafschriften van deze betalingen en verwacht voor de volgende voorschotbetaling dat dit is verrekend, anders ga ik het zelf verrekenen.
J.W. Lafeber
Penningkruidweg 22
8042 NR Zwolle
Postbus 266
5680 AG Best
Zwolle, 25 oktober 2005
Klantnummer 49658
Ik begin het een beetje zat te worden ik krijg geen enkele reactie op mijn e-mail alleen als ik er bij zet dat ik naar radar schrijf krijg ik de zelfde dag nog een reactie.
Ik heb in mei 2005 meegedeeld dat u op mijn overzicht een betaling aan u van € 50,82 niet hebt verrekend ik kreeg van u toen onderstaand e-mail:
Datum: vr 10 jun 05, 8:40 >Onderwerp: Uw vraag Call-id: 77691
> Geachte heer/mevrouw,
> Wegens enorme drukte duurde het beantwoorden van uw bericht langer dan
> normaal. Onze excuses hiervoor.
> Eventueel te veel betaalde bedragen worden te allen tijde verrekend bij
> de jaarafrekening. De laatste jaarnota die wij voor u opgemaakt hebben
> betreft de periode 23 juni 2004 tot 5 september 2004. Deze nota is met u
> verrekend in oktober 2004.
> Na bovengenoemde maand hebben wij geen verrekeningsnota meer voor u
> opgemaakt. Dit ligt ten grondslag aan de datum van meteropname. Wij
> hebben vooralsnog geen meterstanden ontvangen van uw netbeheerder. Zodra
> wij deze hebben ontvangen, zullen wij de jaarnota opmaken en hierbij
> eventueel te veel betaalde bedragen verrekenen.
Op de afrekening j.l. september u raad het al was de betaalde termijn van € 50,82 niet verrekend. Weer een e-mail maar ik krijg geen enkele reactie hoogst onbeschoft. Uw vraag is ontvangen
Bedankt voor uw vraag.U ontvangt binnen één week per email een reactie.
Ik stuur u een kopie van de bankafschriften van deze betalingen en verwacht voor de volgende voorschotbetaling dat dit is verrekend, anders ga ik het zelf verrekenen.
J.W. Lafeber
Penningkruidweg 22
8042 NR Zwolle