T-Mobile stort 50% retour als tegemoetkoming, maar...
Geplaatst: 26 okt 2005 08:26
Het gaat over het volgende,
*Rekening gekregen van ruim 166,- excl. btw voor gebruik van internet via hotspot (Wi-Fi) voor 50 minuten aantal KB's 68200.
*T-Mobile laat op een gespecificeerde rekening niet zien, hoe ik aan dat aantal 86200 KB's kom. (surf/ download gedrag ontbreekt op specificatie) Dus, bv bij een telefoonrekening, wel laten zien, hoe lang je hebt gebeld en hoeveel dat kost, maar niet hoe je daar aankomt.
*Op mijn meerdere aangetekende schriftelijke verzoeken, wordt na 4 weken niet gereageerd.
*Dan na een mailtje en wederom aangetekende brief naar T-Mobile, begin van deze week, reageert T-Mobile via email dat zij 99,01 inc. BTW mij willen terug betalen, maar dat zij niet willen laten zien hoe ik nu aan dat aantal KB's kom en daarmee ik nog steeds een veelste veel hebt betaald. Ze geven dus hun fout niet toe, maar willen wel 50% terug betalen??!
Ik heb hen aangeschreven, dat ik alle correspondentie zal doorspelen naar de media (Trosradar o.a.) en dat ik overweeg de zaak aanhangig te maken bij de rechter.
Wel een deel terug betalen, maar nog steeds niet laten zien hoe ik dan aan zo belachelijk veel KB's kom, wat overigens volgens experts al helemaal niet kan via Wi-Fi hotspot. Gemiddeld verbruik welke ik normaal doe is max 1100KB.
Dan sluit T-Mobile zonder waarschuwen mij telefoon af(blokkade)omdat ik volgens hun mijn rekening niet zou hebben betaald. Dit blijkt na check met de incasso afdeling, niet zo te zijn, men verontschuldigt wel, maar ik kon een paar uur niet bellen???
*Rekening gekregen van ruim 166,- excl. btw voor gebruik van internet via hotspot (Wi-Fi) voor 50 minuten aantal KB's 68200.
*T-Mobile laat op een gespecificeerde rekening niet zien, hoe ik aan dat aantal 86200 KB's kom. (surf/ download gedrag ontbreekt op specificatie) Dus, bv bij een telefoonrekening, wel laten zien, hoe lang je hebt gebeld en hoeveel dat kost, maar niet hoe je daar aankomt.
*Op mijn meerdere aangetekende schriftelijke verzoeken, wordt na 4 weken niet gereageerd.
*Dan na een mailtje en wederom aangetekende brief naar T-Mobile, begin van deze week, reageert T-Mobile via email dat zij 99,01 inc. BTW mij willen terug betalen, maar dat zij niet willen laten zien hoe ik nu aan dat aantal KB's kom en daarmee ik nog steeds een veelste veel hebt betaald. Ze geven dus hun fout niet toe, maar willen wel 50% terug betalen??!
Ik heb hen aangeschreven, dat ik alle correspondentie zal doorspelen naar de media (Trosradar o.a.) en dat ik overweeg de zaak aanhangig te maken bij de rechter.
Wel een deel terug betalen, maar nog steeds niet laten zien hoe ik dan aan zo belachelijk veel KB's kom, wat overigens volgens experts al helemaal niet kan via Wi-Fi hotspot. Gemiddeld verbruik welke ik normaal doe is max 1100KB.
Dan sluit T-Mobile zonder waarschuwen mij telefoon af(blokkade)omdat ik volgens hun mijn rekening niet zou hebben betaald. Dit blijkt na check met de incasso afdeling, niet zo te zijn, men verontschuldigt wel, maar ik kon een paar uur niet bellen???