| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Travelhorizon/Volterra bv
Travelhorizon/Volterra bv
Goedemorgen allemaal,
Heeft iemand ervaring met deze reisorganisatie en zo ja welke?
Wij hebben nl via internet deze reis geboekt, een aanbetaling gedaan maar nog geen bevestiging ontvangen. Het is voor ons de 1e keer dat we via internet een reis boeken en heb hier toch een beetje een voorgevoel bij. Zeker als je de vele ervaringen van anderen leest
Graag Uw hulp
Heeft iemand ervaring met deze reisorganisatie en zo ja welke?
Wij hebben nl via internet deze reis geboekt, een aanbetaling gedaan maar nog geen bevestiging ontvangen. Het is voor ons de 1e keer dat we via internet een reis boeken en heb hier toch een beetje een voorgevoel bij. Zeker als je de vele ervaringen van anderen leest
Graag Uw hulp
-
Aardige Mevrouw
Re: Travelhorizon/Volterra bv
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou zeggen "google" eens wat, misschien dat je dan wat vindt? Verder vind ik het eigenlijk weer mosterd na de maaltijd wat u doet, sorry hoor. Informeer/oriënteer je vóór je -vooral als het je 1e keer is...- ergens aan begint. Travelhorizon valt onder Volterra & ze doen o.a. ski-vakanties. Vraag anders even KvK gegevens op (kan ook via internet), zoek een telefoonnummer op & neem contact met ze op?