LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 1,2 actieve distributeurs

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

1,2 actieve distributeurs

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Wel suncity, je wilde wel de discussie met mij aangaande het aantal actieve distributeurs bij hbl.
We waren het erover eens dat hbl 1,2 miljoen distributeurs heeft. Vervolgens zei jij dat het een feit is dat een percentage alleen op papier distributeur is. Nu is het mooie van een feit dat het bewijsbaar is.
Dus ga je gang zou ik zeggen.
tot die tijd beschouwen we de hbl distributeurs als slechte verkopers.

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: 1,2 actieve distributeurs

Ongelezen bericht door Suncity »

Wel suncity, je wilde wel de discussie met mij aangaande het aantal actieve distributeurs bij hbl.
We waren het erover eens dat hbl 1,2 miljoen distributeurs heeft. Vervolgens zei jij dat het een feit is dat een percentage alleen op papier distributeur is. Nu is het mooie van een feit dat het bewijsbaar is.
Dus ga je gang zou ik zeggen.
tot die tijd beschouwen we de hbl distributeurs als slechte verkopers
Maarschalk ik zou hier dolgraag bewijs neer willen zetten maar ik zit niet in het hoofdkwartier van herbalife en heb daarom geen toegang tot alle lidmaatschappen van alle distributeurs.
Om even een voorbeeld te geven. Zoals al eerder gezegd, heb ik de afgelopen jaren nauw met klanten samengewerkt. Sinds kort ben ik bezig mijn organisatie op te bouwen. Ik heb inmiddels 5 distributeurs ingeschreven, waarvan er maar 3 actief bezig zijn met het werven van hun eigen klanten/distr. De andere 2 zitten op hun kont en hopen elke dag dat er een wonder gebeurt en er een paar duizenden euro's uit de lucht komen vallen. DIT werkt natuurlijk niet.
Daarom... van alle 1.2 miljoen distributeurs die herbalife telt is niet iedereen actief. Sommige zijn bereid keihard te werken en anderen weer niet.

Ik ben benieuwd wat jij trouwens onder 'verkoper' verstaat.
Als je bedoelt dat wij elke dag langs deuren gaan leuren heb je het mis.
Wij adviseren mensen over de producten (na intensieve trainingen). Het is graag of niet hoor. Ik ga de produkten niet in hun strot douwen, om het maar even grof te verwoorden.

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: 1,2 actieve distributeurs

Ongelezen bericht door jurrien »

Ja hoor, Daar gaan we weer! Op een normale vraag van Maarschalk volgt een warrig onduidelijk antwoord. En zo verzand meteen de discussie opnieuw. Jammer van de gemiste kans Suncity !

jurrien

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: 1,2 actieve distributeurs

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Jurrien, die gemiste kans ben ik niet met je eens. Integendeel zelfs.
Het is duidelijk hoe suncity verkopers ziet. Mensen die en product door je strot duwen.

Mijn opmerking doelde erop dat de hbl distributeurs de producten van hbl aan de man brengen en de dingen dus verkopen. En hiermee zijn het verkopers. Adviseren. Tuurlijk. Doe je ook. Maar je einddoel is om hbl producten te verkopen, niet om nou zo'n fantastisch advies te geven en de klant daarna Slimfast te doen kopen.
Waarmee je dus een verkoper bent. Dat jij een verkoper ziet zoals een normaal mens een mlm-er ziet. zegt een hoop.

Maar goed de titel van deze topic. Jij stelt dat in jouw downline niet iedereen actief is, dus dat dat voor elke downline moet gelden. Die 2 van jouw vormen inderdaad een percentage, en daarmee is je oorspronkelijke stelling bewezen. Doch dat je nu terugkrabbelt betekent dat het feit ineens een stelling wordt. Iets wordt een feit als je het kan bewijzen, zodat het onweerlegbaar wordt en daarmee is het een feit geworden.
Dit bewijst tot nu toe mijn gelijk. hbl distributeurs zijn slechte verkopers, want op 1,2 miljoen distributeurs zijn er 2 bewezen niet actief. Dan hebben we nog steeds een gemiddelde van iets meer dan 1000 dollar aan omzet per distributeur.
Laten we nog even verder gaan. Als er inderdaad een percentage (groot?) niet actief is, waarom schermen we daar dan steeds mee.

Conclusie: of de distributeurs zijn slechte verkopers, of het is een klein aantal wat deze omzet verzorgt, en dan doen we aan window dressing door continu te schermen met een groot aantal deelnemers. In beide gevallen vraag ik me af wat er nu precies zo geweldig is aan mlm en hbl.
Ik weet het, we komen hier steeds weer terecht. Leuk he.

Hoeveel klanten heeft hbl eigenlijk? Laatste telling was 8 miljoen van onze herbalife4ever boy, en 1 miljoen van Kristina.
Opnieuw de vraag: wat er nu precies zo geweldig is aan mlm en hbl.

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: 1,2 actieve distributeurs

Ongelezen bericht door Suncity »

Op een normale vraag van Maarschalk volgt een warrig onduidelijk antwoord. En zo verzand meteen de discussie opnieuw. Jammer van de gemiste kans Suncity !
Ja Jurrien, een normale vraag van Maarschalk en een normale antwoord van mij.
gemiste kans??? verklaar je nader.

Opnieuw de vraag: wat er nu precies zo geweldig is aan mlm en hbl.
Ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken. Voor mij is mlm en herbalife.
-mensen helpen met hun gewicht en welzijn
-anderen een zakelijke kans te laten ontdekken
-jezelf ontplooien
-een uitdaging aangaan
-een kans om uiteindelijk financieel onafhankelijk te worden

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: 1,2 actieve distributeurs

Ongelezen bericht door jurrien »

Ik bedoelde met gemiste kans het feit dat IK er niets van begreep, Maarschalk is op dit punt beter op de hoogte als ik, En daarom had ik dan ook nog even de uitleg van Maarschalk nodig om in te zien hoe het nu zit.Het veranderd allemaal ook zo vlug, terwijl de 1 het over 8 miljoen heeft,En een ander over 1 miljoen, kom jij weer met en ander getal. Wat is nu waar?
Jurrien

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: 1,2 actieve distributeurs

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken. Voor mij is mlm en herbalife.
-mensen helpen met hun gewicht en welzijn
-anderen een zakelijke kans te laten ontdekken
-jezelf ontplooien
-een uitdaging aangaan
-een kans om uiteindelijk financieel onafhankelijk te worden
Dat jij mlm zo ziet als mlm en hbl voor jou is prima. Heb ik geen bezwaar tegen. Waar ik wel een bezwaar tegen heb is dat op een vraag van mij hoe effectief de distributeurs nu zijn (in een andere thread als respons op de onzin en leugens van herbalife4ever) je doet overkomen alsof dit voor iedereen geldt, door te melden dat slechts een deel werkelijk actief is, terwijl het overgrote deel alleen op papier distributeur is. Iets wat vaak geroepen wordt maar nog steeds niet bewezen is
.
Tuurlijk, je verwoordde het zo dat het juridisch geen speld tussen te krijgen was, maar wel degelijk de de schijn gewekt werd dat. iets wat ik helaas vaker tegenkom. Onder andere bij hbl.

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: 1,2 actieve distributeurs

Ongelezen bericht door Suncity »

Iets wat vaak geroepen wordt maar nog steeds niet bewezen is
.
Ik heb je al uitgelegd waarom ik niet met het felbegeerde BEWIJS kan komen.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: 1,2 actieve distributeurs

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ik heb je al uitgelegd waarom ik niet met het felbegeerde BEWIJS kan komen.
Als jij niet met bewijs kan komen moet je ook geen uitspraken doen dat iets een feit is.

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: 1,2 actieve distributeurs

Ongelezen bericht door E-nergetix »

@Maarschalk,

Ook JIJ weet dat distributeurs die gegevens niet hebben en je ook niet kunnen geven. Je probeert ze gewoon in een bepaalde hoek te duwen en zo uitspraken te ontlokken.

Het is een FEIT dat er mensen niet actief zijn enz. Alleen een distributeur heeft betreffende gegevens niet. En persoonlijk vind ik die info ook absoluut niet interessant voor MIJ of mijn Downline!!

Wil je perse die gegevens hebben van niet actieve distributeurs enz. moet je je in verbinding stellen met betreffende MLM organisatie.

Of ze jou of wie dan ook die gegevens zullen geven betwijfel ik, maar niet geschoten is altijd mis!!

GreetZ en een zonnige Maandag!

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: 1,2 actieve distributeurs

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ja, we zijn er weer.
Onze mlm mannetjes gaan prat op het feit dat.
Alleen zijn feiten bewijsbaar en dat doen/kunnen jullie niet. Dus heb je dan geen recht om over feiten te spreken.
Dat heet niets te maken met mensen in een bepaalde richting willen duwen, maar gewoon een onderbouwing van de uitspraken willen zien.

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: 1,2 actieve distributeurs

Ongelezen bericht door Suncity »

doen/kunnen jullie niet.
Kunnen we niet! waarom wil dat bij jou niet doordringen?
Dus heb je dan geen recht om over feiten te spreken.
Jij hebt het wel een beetje hoog in je bol maarschalk. Ga jij nou bepalen wie rechten heeft??
Dat heet niets te maken met mensen in een bepaalde richting willen duwen
,

In jouw geval heeft het er alles mee te maken. Ik heb gemerkt dat jij niks liever doet.....

maar gewoon een onderbouwing van de uitspraken willen zien.
Nee, het dringt bij jou écht niet door hè.....en maar door blijven vragen om bewijs die ik/wij niet kunnen leveren.

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: 1,2 actieve distributeurs

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Alleen zijn feiten bewijsbaar en dat doen/kunnen jullie niet
* Fiet is dat JIJ vanmorgen een onderbroek hebt aangetrokken, alleen ik kan dat niet bewijzen.

*Feit is dat jij een auto bezit, alleen ik kan dat niet bewijzen.

*Feit is dat jij schoenen draagt, alleen kan ik dat niet bewijzen.

*Feit is dat jij iedere dag minstens 2 maal je tanden poetst, alleen kan ik dat niet bewijzen.

enz.,

enz.

M.A.W.

Er zijn heel veel dingen een feit. Het is alleen niet voor iedereen mogelijk de gevraagde feiten aan te tonen om dat ze het bewijs -wat er ongetwijfeld is - niet kunnen leveren. En dit is iets wat JIJ ongetwijfeld weet.

Wees gegroet spokenjager!!

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: 1,2 actieve distributeurs

Ongelezen bericht door Maarschalk »

He, ze beginnen het een beetje door te krijgen.
Nou nog inzien waarom het belangrijk is.
Probeer het nog eens zou ik zeggen.
Ik zal straks met het antwoord komen.

Osiris
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 okt 2004 09:08

Re: 1,2 actieve distributeurs

Ongelezen bericht door Osiris »

Ik zal straks met het antwoord komen.
Gelukkig heb je hier geen specifieke tijd aan verbonden. Er zullen er nu wel een paar zijn die al die tijd vooor het beeldscherm zitten en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, en wachten, Totdat jij met het antwoord komt mbt het feiten verhaal.

Het lijkt sinterklaas wel of kerstmis, vol spanning wachten op de cadeau's.

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: 1,2 actieve distributeurs

Ongelezen bericht door Suncity »

He, ze beginnen het een beetje door te krijgen.
Nou nog inzien waarom het belangrijk is.
Probeer het nog eens zou ik zeggen.
Ik zal straks met het antwoord komen.
Ach, ik denk dat maarschalk absoluut geen antwoorden heeft. Slap hoor :roll:
Jij irriteerde je aan herbalife4ever dat hij niet met antwoorden kwam op jouw oooooooooohhh zoooooooooooo belangrijke vragen en nu geef je zelf niet thuis.........
foei :shock:

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: 1,2 actieve distributeurs

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Oh nee hoor. Antwoorden zat.
Ik wil alleen jullie eerst nog wat langer laten nadenken.

Suncity
Berichten: 87
Lid geworden op: 12 okt 2005 15:56

Re: 1,2 actieve distributeurs

Ongelezen bericht door Suncity »

Oh nee hoor. Antwoorden zat.
Ik wil alleen jullie eerst nog wat langer laten nadenken
Volgens mij weet je zelf niet eens meer waar het over gaat :lol:

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: 1,2 actieve distributeurs

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Pech had Klaas, we hebben niet allemaal het geheugen van een goudvis. Schijnt trouwens best een intelligent dier te zijn. Er is er tenminste nog nooit een gesignaleerd die zich bezighield met pillen draaien, magneetjes of afslankrommel.

De Nette Netwerker
Berichten: 19
Lid geworden op: 10 okt 2005 22:58

Re: 1,2 actieve distributeurs

Ongelezen bericht door De Nette Netwerker »

okay nieuw rondje huid volschelden...

doe zo voort Mister MS!

MS wil een aantal bewijzen. Waarschijnlijk voor zijn eigen gemoedsrust. Wel, ik ga over x minuten alhier bewijzen dat het bewijs wat MS zoekt eigenlijk reeds bewezen is in een eerdere thread. Wie bewijst dat dit niet waar is? Gelieve uw bewezen (of niet-bewezen) bewijs te faxen naar [email protected]

(sorry Maerschalk, voor 1x geen hoofdletter in je naam. Hopelijk hoef ik niet te bewijzen dat je me dit a posteriori vergeeft)

GreetZ & a SUNNY WEEKEND to ALL of YOU!

ps
Het bewijs dat je met een fax kan e-mailen en omgekeerd, laten we over aan de volgende generatie threadvullers.

Gesloten