Pagina 1 van 1
kabel internet van @home ESSENT
Geplaatst: 29 okt 2005 14:05
door sellina
In 1 woord waardeloos. Drie jaar abbonnee. Drie jaar slechte of geen verbinding met grote regelmaat. Waardeloze helpdesk. Er word niets opgelost. Telkens stellen ze domme vragen van zit de stekker wel in het stopcontact. Maar het probleem is nog steeds niet opgelost. E-mail beantwoorden ze niet eens. Wie kan er iets aan deze ESSENT TERREUR doen a. u. b. O ja er is wel iets dat perfect werkt bij essent. Ja U raad het al dat is de maandelijkse afschrijving.
Re: kabel internet van @home ESSENT
Geplaatst: 29 okt 2005 15:53
door DJD
Waarom zeg je het abbonnement dan niet op??
Wij hebben ook @home ook 2 jaar ongeveer en altijd een goede verbinding
Re: kabel internet van @home ESSENT
Geplaatst: 30 okt 2005 08:39
door sellina
Als ik hier meer keus had dan was ik al lang weg geweest bij essent
Re: kabel internet van @home ESSENT
Geplaatst: 30 okt 2005 11:23
door DJD
is er ook helemaal geen adsl mogelijk ofzo??? kpn heeft ook adsl; adsl direct ofzo dat kun je wel toch???
Re: kabel internet van @home ESSENT
Geplaatst: 30 okt 2005 19:11
door Michel73
Doe eens een postcodecheck. Dit kan je doen op de hoofdsite van startpagina.nl, ongeveer halverwege aan de linkerkant,
PS, ik heb 4 jaar @home zonder problmen,
Succes,
Michel
Re: kabel internet van @home ESSENT
Geplaatst: 30 okt 2005 19:28
door sellina
bedankt