LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] aanschaf combimagnetron

Goede of slechte ervaringen met jouw huishoudelijk apparatuur? Geef hier jouw mening.
susanvantol

aanschaf combimagnetron

Ongelezen bericht door susanvantol »

Hallo

Wie heeft goede ervaringen met een combimagnetron waarvan de oven ook echt goed is?

Wij hadden namelijk ook een combimagnetron maar die over deed het dus niet goed. En zijn nu opzoek naar een magnetron met een goede oven waarin we echt van alles klaar kunnen maken. En waar bijvoorbeeld ook de kip goed bruin in wordt.

Alvast bedankt voor u reactie.

groetjes Susan

expert

Re: aanschaf combimagnetron

Ongelezen bericht door expert »

Mag ik vragen welk merk en type u nu bezit en waarom de oven niet goed bevalt? Wordt hij niet warm genoeg, mist u een grill functie? Aan de hand van die gegevens kunnen wij een beter advies geven.

susanvantol

Hallo
Wij hadden een atag combimagnetron. Serialnr 60101164. Heeft u hier wat aan. De magnetron was 1400W, de gril 1450W, convection 1450W en combination 2800W. Het probleem was dat bevroren pizza niet warm genoeg werd en ook niet bruin. Ook de kip werd bijvoorbeeld niet bruin.
Als u nog meer vragen heb hoor ik het graag.

gr susan

sjaakie

Ongelezen bericht door sjaakie »

Da's best lastig; de meeste combi-magnetrons hebben of een sterke magnetron of een goede oven. Combi's die beide dingen echt goed kunnen zijn er bijna niet.

Dus wat is belangrijker; oven of magnetron?

S.

susanvantol

bedankt voor de reactie. De oven is het belangrijkst voor ons. Dus weet jij een goed merk / type?

groetjes

sjaakie

Ongelezen bericht door sjaakie »

Zelf ben ik nogal gek van een combi die gemaakt wordt door Whirlpool. Dit apparaat wordt al een jaartje of 15 gemaakt en door veel fanrikanten verkocht.

Oa:
Bauknecht DMCG 5735 IN en DMCG 5735 AL
Atag MC111F/MC111G is nu nieuw typenummer ik meen mc4011G en H
Pelgrim Mag 560 (niet meer leverbaar denk ik

Bosch Siemens hadden een apparaat dat hierop leek, maar daar ken ik geen typenummers van.

Dit apparaat heeft geloof ik maar 800 watt magnetron, maar een perfecte oven en geen draaiplateau.

Maar zijn er nog anderen met goede ervaringen?

S.

Manta79

Ongelezen bericht door Manta79 »

Helemaal waar, ik heb nu iets meer dan 2 jaar een HMT8651 inbouw van Bosch waarvan ook de magnetron ineens defect was (fabrikagefout stekertjes hoogspanning ?) wel betalen :-(
Maar broodjes afbakken pizza's, kip niks word echt bruin...

De Whirlpool die we hadden was helemaal super en twee keer zo goedkoop, alleen ik heb hem helaas weggegeven, was geen inbouw..
Dat was echt een heel goed ding.

Gesloten