Pagina 1 van 1

Modem door Tiscali niet leverbaar, wel meerkosten

Geplaatst: 30 okt 2005 21:49
door piet.db
Ik heb een USB modem besteld bij mijn abonnement, maar krijg een 30 euro duurder 650R-33 omdat het usb modem niet leverbaar was.
Daarbij een brief waarop de belofte dat er zouden géén meerkosten berekend worden.

Desondanks worden niet de 99 euro die ik daarvoor moest voorschieten, maar slechts de 69 euro, die een usb modem kost vergoed.

Mailtjes leveren alleen op dat ik geen gelijk zou hebben: "Conform de actievoorwaarden"

Meer mensen die die ervaring hebben?

Re: Modem door Tiscali niet leverbaar, wel meerkosten

Geplaatst: 31 okt 2005 00:39
door Uitgeslapen
Ik denk niet dat er veel mensen zullen zijn die deze ervaring hebben want Tiscali levert al een poosje geen USB-modems meer.
Dus hoe jij die hebt kunnen bestellen begrijp ik niet...!?

Re: Modem door Tiscali niet leverbaar, wel meerkosten

Geplaatst: 31 okt 2005 09:42
door Lahan
stel je niet aan zou ik zeggen, betaal die 30euro. Het ethernet modem wat je krijgt is sowieso velemalen stabieler en kan ook hogere snelheden aan.

Trouwens is die 30 maar een begin, wacht maar af bij tiscali ben je meer aan telefoon kosten kwijt voor het bellen naar de helpdesk dan dat je aan maandelijkse lasten kwijt bent voor je verbinding...

Re: Modem door Tiscali niet leverbaar, wel meerkosten

Geplaatst: 31 okt 2005 20:49
door piet.db
In januari heb ik besteld, dus ondertussen had ik mijn 99 euro terug moeten krijgen. Dat beloofden ze zelfs (dus géén meerkosten).

Voor mij is 30 euro wél belangrijk, daarnaast houd ik principieel niet van oplichting, ik vraag dus niet allerlei g :idea: edbedoelde tips van Uitgeslapen en Lahan, maar gewoon of er meer mensen zijn die deze ervaring hebben met Tiscali.

Alvast bedankt!

Re: Modem door Tiscali niet leverbaar, wel meerkosten

Geplaatst: 31 okt 2005 22:39
door Lahan
zoek de betekenis van het woor oplichting maar eens op...

Re: Modem door Tiscali niet leverbaar, wel meerkosten

Geplaatst: 01 nov 2005 00:09
door Bob Schurkjens
Mail de directeur van Tiscali: [email protected]

Zeg er even bij dat je je klacht bij Tros Radar en Vara's Kassa aanhangig gaat maken.

Zijn ze erg gevoelig voor. Heb ik vorig jaar gedaan toen ik het voogeschoten bedrag helemaal niet terug kreeg.