Landal Greenpark Vennenbos
Geplaatst: 30 okt 2005 21:50
Afgelopen zomer een weekje doorgebracht bij Landal park Vennebos. Omdat wij al jaren met veel succes gebruik maken van de kwaliteiten van de Landal keten, is ons ook opgevallen dat we een negatieve ervaring rijker zijn.
Afgelopen zomer een week doorgebracht op Vennebos met ons gezin. Ik moet zeggen dat de locatie van het park prima is, mooie bosrijke omgeving, huisjes redelijk centraal gelegen enz enz.
Alleen hadden wij toch een hele andere week voorgesteld. Het was de warmste periode van het jaar dat wij een week op dit park doorbrachten.
Van te voren wisten wij goed dat de huisjes eenvoudig van opzet waren, dat vonden wij ook geen enkel probleem, maar dat er zo veel aan de hand was daar hadden wij niet op gerekend.
1) Onderhoud huisje was erg slecht. ( o.a. Huisje slecht in de verf, schuifdeur die moeilijk open te maken was, kitlaag badkamer en keuken beschimmeld)
2) Huisje stonk heel erg.
3) Vloerbedekking vochtig
4) dekbedden klam
5) Giga condens op de ramen
6) Zichtbare schimmelvorming op de plafond platen en dakkoepel
7) Schoonmaak huisje laat te wensen over, hebben het eerste 1/2 uur zelf maar schoongemaakt omdat we met onze jonge kinderen niet nog eens op een schoonmaker wilden wachten.
Onze schone kleding stonk helemaal naar vocht. Deze kleding had vijf dagen daar in de kledingkast gelegen.
9) Zelf een kijkje gaan nemen op het platte dak van het huisje, stond een laag van zeker vijf centimeter water op het dak, terwijl de temperatuur in die week tussen de 25 en 30 graden was.
10) De druppel voor ons was dat we tijdens de vierde avond van onze vakantie tijdens het avondeten ineens een daklekkage hadden.
Kortom veel te veel voor een leuke vakantiebeleving. Hebben tot twee maal toe een klacht ingediend bij de receptie, deze mensen namen het wel serieus maar kunnen hier ook weinig mee doen, dan alleen een waardecheque aanbieden om met het gezin gratis uit eten te gaan in één van de restaurants op het park.
Toen we van woensdag op donderdag door de klamme omgeving niet in slaap konden komen hebben we besloten om eerder naar huis te gaan.
De receptie vond dit erg spijtig maar beloofden ons dat de directiesecretaresse telefonsich contact met ons op zou nemen. Na 1 1/2 week later nog steeds geen reactie gehad, dus wij zelf maar contact opgenomen. Een dag later ontvingen we via de post een waardecheque van 150,= euro voor een eerstvolgende boeking bij Vennenbos!!(?)
Wij wederom de telefoon gepakt en opnieuw contact opgenomen maar dan met Landal zelf. Het probleem nogmaals aan hun voorgelegd zoals hierboven is beschreven, maar dat we al jaren gebruik maken van de Landalparken maar niet meer terug willen naar Vennenbos. Hierop heeft Landal hun excusus gemaakt en de volgende ochtend kwam een waardecheque van 150,= euro ons per post tegemoet voor een korting op één van de Landal parken. Prima opgelost maar geen leuke vakantieherrinnering.
Wat ik Landal mee zou willen geven is: Stoot Vennenbos af of zorg ervoor dat de huisjes heeeeeeeeeel snel worden gerenoveerd!!!
Afgelopen zomer een week doorgebracht op Vennebos met ons gezin. Ik moet zeggen dat de locatie van het park prima is, mooie bosrijke omgeving, huisjes redelijk centraal gelegen enz enz.
Alleen hadden wij toch een hele andere week voorgesteld. Het was de warmste periode van het jaar dat wij een week op dit park doorbrachten.
Van te voren wisten wij goed dat de huisjes eenvoudig van opzet waren, dat vonden wij ook geen enkel probleem, maar dat er zo veel aan de hand was daar hadden wij niet op gerekend.
1) Onderhoud huisje was erg slecht. ( o.a. Huisje slecht in de verf, schuifdeur die moeilijk open te maken was, kitlaag badkamer en keuken beschimmeld)
2) Huisje stonk heel erg.
3) Vloerbedekking vochtig
4) dekbedden klam
5) Giga condens op de ramen
6) Zichtbare schimmelvorming op de plafond platen en dakkoepel
7) Schoonmaak huisje laat te wensen over, hebben het eerste 1/2 uur zelf maar schoongemaakt omdat we met onze jonge kinderen niet nog eens op een schoonmaker wilden wachten.
Onze schone kleding stonk helemaal naar vocht. Deze kleding had vijf dagen daar in de kledingkast gelegen.
9) Zelf een kijkje gaan nemen op het platte dak van het huisje, stond een laag van zeker vijf centimeter water op het dak, terwijl de temperatuur in die week tussen de 25 en 30 graden was.
10) De druppel voor ons was dat we tijdens de vierde avond van onze vakantie tijdens het avondeten ineens een daklekkage hadden.
Kortom veel te veel voor een leuke vakantiebeleving. Hebben tot twee maal toe een klacht ingediend bij de receptie, deze mensen namen het wel serieus maar kunnen hier ook weinig mee doen, dan alleen een waardecheque aanbieden om met het gezin gratis uit eten te gaan in één van de restaurants op het park.
Toen we van woensdag op donderdag door de klamme omgeving niet in slaap konden komen hebben we besloten om eerder naar huis te gaan.
De receptie vond dit erg spijtig maar beloofden ons dat de directiesecretaresse telefonsich contact met ons op zou nemen. Na 1 1/2 week later nog steeds geen reactie gehad, dus wij zelf maar contact opgenomen. Een dag later ontvingen we via de post een waardecheque van 150,= euro voor een eerstvolgende boeking bij Vennenbos!!(?)
Wij wederom de telefoon gepakt en opnieuw contact opgenomen maar dan met Landal zelf. Het probleem nogmaals aan hun voorgelegd zoals hierboven is beschreven, maar dat we al jaren gebruik maken van de Landalparken maar niet meer terug willen naar Vennenbos. Hierop heeft Landal hun excusus gemaakt en de volgende ochtend kwam een waardecheque van 150,= euro ons per post tegemoet voor een korting op één van de Landal parken. Prima opgelost maar geen leuke vakantieherrinnering.
Wat ik Landal mee zou willen geven is: Stoot Vennenbos af of zorg ervoor dat de huisjes heeeeeeeeeel snel worden gerenoveerd!!!