recht op 1e klas comfotabel reizen voor 2 pers alleen in het weekend!
~er was een overvolle trein(Zwolle/ Amsterdam 8.44 uur) waar de looppaden totaal geblokkeerd waren met mensen.
Dus tot aan Amsterdam hebben wij en erg veel andere mensen ook op leeftijd MOETEN STAAN!
Ik heb hierover de NS gebeld (klachtenlijn NS)waarvoor ik nog een tijdje in de wacht (0900 nr)moest staan om een medewerkster aan de tel te krijgen, die mij de mededeling gaf, niks aan de situatie te kunnen doen en geen tegemoetkoming wil doen, ik heb vermeld dat ik met rugklachten ben aangekomen op de plaats van bestemming(Amsterdam)en pijnstillers heb moeten nemen die dag.
Ook de terugweg vanaf Amsterdam/Zwolle(18.36 uur)hebben wij weer moeten staan, maar toen
tot aan Amersfoort!
Mijn vraag is: Is dit dan geen misleidende aanbieding, medereizigers vertelden mij dat het de week ervoor de zelfde situatie was!
Is hier nu niks van te verhalen?
Kan de NS dit maar gewoon doen?het leek het vervoer in de arme landen wel(stapelen maar, gevaarlijke situatie ook nog)
Eind conclusie:"Een treinreis waarbij je eerste klas word belooft maar een staanplaats MOET nemen omdat je niet meer voor of achteruit kan lopen van de drukte! Belt voor de klacht en direct word je vertelt dat je gewoon pech hebt(ook de kosten van het 0900 nr is kortom pech dat je hierdoor nog niks bereikt)
Waarvoor zijn deze middelen in het leven geroepen? voor de consument?