Misleiding door INTERGAS ENERGIE
Geplaatst: 01 nov 2005 09:35
Door Intergas gebeld met de mededeling dat er info zou zijn opgevraagd over energielevering (nooit om info gevraagd). Medewerker biedt aan een contract voor de komende 3 jaar met 20% korting op de stroomrekening. Mijn partner zegt dit eerst te willen overleggen met mij. Volgende avond heb ik de medewerker zelf aan de telefoon. Deze wil graag mijn bankrekeningnummer hebben. Zodra ik me aanmeld zal er € 50,- op mijn rekening worden gestort. Nog geen 2 dagen later ontvangen we een bevestiging van Intergas dat we per 2 oktober 2006 via hen stroom zullen ontvangen en dat we er 36 maanden aan vast zitten. Er staat in de brief dat als de gegevens correct zijn, we niet hoeven te reageren en de aanmelding definitief is. Medewerkster van Intergas gebeld met het verhaal. Ze reageerde zeer gelaten op de melding met een reactie alsof dit wel vaker gebeurt. Het was dan ook niet moeilijk er vanaf te komen, maar toch. De minder oplettenden of de wat sociaal zwakkeren onder ons zouden door niet te reageren er wel eens aan vast kunnen zitten terwijl men dit niet wil. wij vinden dit dus echt misleidend Een groot minpunt voor Intergas uit Oosterhout.