LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bewijs aandelen

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
dido
Berichten: 149
Lid geworden op: 13 okt 2004 23:23

bewijs aandelen

Ongelezen bericht door dido »

Gelukkig is het bijna 7 november. Dexia moet nl met bewijzen komen of ze aandelen gekocht hebben of niet? NIET DUS!!
Zie ook forum van platformaandelenlease. Hierin staat het vermeld, onder kop agenda.

andre26
Berichten: 212
Lid geworden op: 24 okt 2005 10:51

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door andre26 »

hoi dido ben je het bigbrother huis al uit.,ik hoop dat gelijk krijg dat er nooit aandelen zijn gekocht :)

empie
Berichten: 258
Lid geworden op: 19 sep 2005 13:46

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door empie »

Ik hoop toch werkelijk dat het niet weer wordt uitgesteld en dat we eindelijk eens duidelijkheid krijgen over Dex. en de wel of niet gekochte aandelen.
Laten ze het nu maar eens bewijzen, en Andre26 ik hoop heel verschrikkelijk mee dat ze nooit zijn gekocht, dat zou toch een klapper zijn :!:

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door wreker »

Natuurlijk zijn deze aandelen nooit gekocht.
Als dat wel zo zou zijn, dan was dexia daar allang me op de proppen gekomen.
Zoiets moet namelijk met één druk op de knop uit de database van deze bank te halen zijn.

Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door Elias »

Daar ben ik het helemaal mee eens wreker !

Ben benieuwd of Dexia met nieuwe smoezen, verontschuldigingen, zogenaamd gevaar voor privacyschending, te weinig personeel, bescherming van andere, wichtige politiek-economische belangen
( Zalm cs ?? ) op de proppen komt en daarmee uit de voeten kan/mag van de rechter ( achter de schermen Zalm cs ?? ).

Groet,
Elias.

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door wreker »

Ik ben benieuwd hoe de nieuwe politieke partij "Partij Voor Rechtvaardigheid Daadkracht en Vooruitgang" over het aandelenlease schandaal denkt.

STAMPERTJE5982
Berichten: 50
Lid geworden op: 12 aug 2005 10:02

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door STAMPERTJE5982 »

Eerst zien en dan geloven.....

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Ik denk dat dexia weer een nieuwe list bedacht heeft of opnieuw uitstel krijgt.

Toch merkwaardig dat een bank de administratie niet op orde heeft.

Dat is zowat het belangrijkste onderdeel van een bank en alles ligt opgeslagen in computers, dus razendsnel boven tafel te krijgen..

tenminste.. als er aandelen zijn...

Als die er niet zijn of niet in voldoende mate.. tja, dan moet je een aantal gebundelde listen (dikke rapporten waar de rechter ook niet uitkomt) produceren.

Hoe lang laten rechters nog met zich sollen..?

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door wreker »

iwebd,

Nog nooit heb ik grotere onzin gehoord.

Natuurlijk heeft deze bank, net als iedere andere bank de administratie op orde.Dat rechters hier in trappen vind ik onvoorstelbaar.
De toestand van deze bank en van de aandelen is voor elk tijdstip tot op de miliseconde nauwkeurig uit de databases van de bank terug te halen.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 04 Nov 2005 21:26 door wreker

iwebd,

Nog nooit heb ik grotere onzin gehoord.

joh... jij hoort ook niet veel !
Natuurlijk heeft deze bank, net als iedere andere bank de administratie op orde.Dat rechters hier in trappen vind ik onvoorstelbaar.
De toestand van deze bank en van de aandelen is voor elk tijdstip tot op de miliseconde nauwkeurig uit de databases van de bank terug te halen.

ze hebben er toch moeite mee om de gevraagde gegevens duidelijk gerangschikt en niet omkleed met foefjes uit de database te halen.

Weet jij wat voor database ze daar hebben?

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door wreker »

joh... jij hoort ook niet veel !
ze hebben er toch moeite mee om de gevraagde gegevens duidelijk gerangschikt en niet omkleed met foefjes uit de database te halen.

Weet jij wat voor database ze daar hebben?
Weer onzin, ik ben zelf werkzaam automatiseringsdeskundige bij een bank. Je hoeft mij echt niets over DBA te vertellen.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Jij mij ook niet hoor !

automatiseringsdeskundige bij een bank.. nooit verder gekomen dan een beetje administratieve automatisering? Toch niet bij ING mag ik hopen, want die zet de komende drie jaar 4100 ICT'ers buiten de deur.

Maar dan zou jij kunnen weten dat in ieder geval dexia haar administratie niet op orde heeft, of bewust niet op order heeft..

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door wreker »

O nee, welke ervaringen heb je zoal en met welke databases en op welk platform?

En nee ik houd mij niet bezig met een "beetje administratieve automatisering". En ook niet bij ING.

En daarom kan ik heel zeker weten dat Dexia wel haar administratie op orde heeft.

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Daarom zou het Dexia op 7 november en daarna op 14 november a.s. in Arnhem niet moeilijk moeten vallen om met de bewijzen voor de aankoop van aandelen te komen. Vooral de zitting van de 14e is belangrijk. Dan houdt mr. Wilma Tonckens haar mondelinge pleidooi tegen Dexia.

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door wreker »

Is dat openbaar?

fakes
Berichten: 73
Lid geworden op: 04 nov 2005 21:15

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door fakes »

Vooral de zitting van de 14e is belangrijk. Dan houdt mr. Wilma Tonckens haar mondelinge pleidooi tegen Dexia.
Dan verandert alles? Voor iedereen? Is een serieuze vraag: wat dán Notenkraker?

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door Piet »

De hoorzittingen op 7 en 14 november zijn openbaar.
Zie ook de sticky topic Agenda.

Groeten,
Piet

andre26
Berichten: 212
Lid geworden op: 24 okt 2005 10:51

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door andre26 »

hoe lang kan het duren voor dat de rechtbank uitsluitsel geeft?

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 05 Nov 2005 01:53 door wreker

O nee, welke ervaringen heb je zoal en met welke databases en op welk platform?
ha die wreker.. als ik ga vertellen op welke computers ik in de afgelopen xx jaar niet allemaal systemen heb gebouwd (o.a. Univac, IBM, HP), dan is dat totaal niet interessant voor de dexia-slachtoffers.

Laat dexia nu eerst maar eens met die bewijzen komen dat ze voor iedereen en in voldoende mate aandelen bezaten om die ook aan iedereen te kunnen leasen ..

en niet in de trant van 'uit die bundel komen de aandelen voor wreker, want dan zouden dat wel eens dezelfde aandelen kunnen zijn als die ze aan mij geleast hebben. Je kunt natuurlijk niet tien keer dezelfde auto door tien verschillende mensen laten leasen.. dat snapt zelfs dubio nog wel!

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: bewijs aandelen

Ongelezen bericht door wreker »

ha die wreker.. als ik ga vertellen op welke computers ik in de afgelopen xx jaar niet allemaal systemen heb gebouwd (o.a. Univac, IBM, HP), dan is dat totaal niet interessant voor de dexia-slachtoffers.
Dit soort info is juist wel heel interessant voor Dexia-slachtoffers.
Zeker met het oog op de beweringen van Dexia.
Laat dexia nu eerst maar eens met die bewijzen komen dat ze voor iedereen en in voldoende mate aandelen bezaten om die ook aan iedereen te kunnen leasen ..

en niet in de trant van 'uit die bundel komen de aandelen voor wreker, want dan zouden dat wel eens dezelfde aandelen kunnen zijn als die ze aan mij geleast hebben. Je kunt natuurlijk niet tien keer dezelfde auto door tien verschillende mensen laten leasen.. dat snapt zelfs dubio nog wel!
Als jij zoals je zelf zegt de afgelopen xx jaar zoveel financiële database systemen hebt gebouwd en ingericht, weet ook jij dat deze systemen zeer snelle en uitgebreide zoek mogelijkheden hebben en het een fluitje van een cent is, om het bovengenoemde uit het systeem te halen.

Gesloten