samsung 24h service
Geplaatst: 01 nov 2005 21:54
Oke ten eerste wil ik gelijk even aangeven dat ik niet meer weet wanneer verkopers/bedrijven je behandelen als een volgeslagen idioot en wanneer ze dat ook daadwerkelijk mogen doen
Ik heb een Samsung lcd televisie gekocht. Een hele mooie LCD van 66cm(le26r41), Een maand later werden zwarte kleuren vervangen door een roode kleur/gloed. Ik heb het samsung service nummer gebeld (op een dinsdag) en het defect gemeld. Na dat ik het type nummer bekend maakte vertelde de telefonist dat het toestel onder de 24h service. Ik zou de volgende ochtend teruggebeld worden voor een afspraak omdat ik laat in de middag belde. Ik dacht bij me zelf dat is nog eens service.
Na dat ik mijn huis heb gekocht 3 maand geleden ging er heeel wat mis, keuken enzo... maar hoe dan ook ik had het gevoel dat er eindelijk iets correct afgehandeld ging worden. Maar helaas....volgende dag....niets....behalve dat de televisie nu alle zwarte vlakken in groen veranderde....na ja ik werd een beetje teleurgesteld. Heb de volgende dag maar de telefoon gepakt en weer het nummer gebeld, weer het verhaal uitgelegd, ondertussen was de televisie ook zwart in het blauw aan het veranderen dus alle kleurveranderingen aangegeven en ik zou diezelfde dag weer gebeld worden door de technische dienst voor een afspraak. Helaas gebeurde dat weer niet! Nou ja nog maar rustig blijven en nog maals bellen. Nu kreeg ik zelf het nr van de techniesche dienst.
Daar kreeg ik een meneer aan de telefoon die me letterlijk meldde:
Eeeuh ja we hebben u niet gebeld omdat we deze week toch niet in uw buurt waren.....na ja daar moest ik het mee doen. Volgens mij was het maandag dat ik dit telefoontje had gepleegd. Toch kunnen regelen dat ze in de zelfde week donderdag naar m`n tv kwamen kijken. Vanaf de eerste keer dat ik belde tot dat ze kwamen zijn 8 werkdagen verstreken terwijk iedereen op www.samsung.com kan nalezen over de gegarandeerde service binnen een etmaal, zelfs aan huis gerepareerd.
Nou ja...dat wordt dus echt niet gehaald.
Een week later heb ik maar de technische dienst gebeld omdat ik nog niets van ze gehoort had. Ik kreeg te horen dat ze nog niet wisten waar het aan lag maar ze gingen nieuwe software PROBEREN!!! het werd ook nog echt heel laks uitgesproken... Nu begon ik echt te koken. D8 bij me zelf. Verd*!@@? betaal ik 1000 euro voor een tv die na een maand kapot is, dan zit ik 3 weken zonder tv en zo`n *** vertelt me even dat hij na 3 weken nog niet eens weet wat er aan de hand is en dat ie maar wat gaat proberen. Ik heb op een nette manier dat telefoontje beeindigd met een vraag of ze me willen bellen als de resultaat van de nieuwe software weten.
3 dagen later....nog niets....Samsung klanten service maar weer bellen. Mijn verhaal weer gedaan en deze medewerker wou me weer doorsturen naar de technische dienst. Voordat hij uitgesproken was heb ik hem maar onderbroken en hem even eropgewezen dat hij maar zelf mocht uitzoeken wat er aan de hand is en dat hij mij wel mocht terugbellen. Ik was tenslotte aan het werk en had betere dingen te doen dan bellen achter een een zooitje ongeregeld aan. (is dat nou helemaal verkeerd bekeken of heb ik recht op deze SERVICE) Na ja deze man zou me tereugbellen wat ook nooit is gebeurt. Vandaag maar weer gebeld en ja uiteindelijk moet ik maar toch zelf bellen naar de technische dienst.
Samsung nr kost 0,10 euro per minuut, toch in totaal wel 2 uur aan telefoon gehangen denk ik. na ja...en natuurlijk dat je niets nuttigs doet in de tijd dat je belt kom je al redelijk op de kosten, is misschien een paar euro maargoed...heb wel betere dingen te doen.
Morgen ga ik bellen. even afw8en op het vervolg maar ik ben aardig pissig.
Mogen deze mensen zo met hun service pronken en er zo weinig van nakomen. Mogen zij me een televisie verkopen die na een maand kapot gaat. Heb ik recht om een ander model van ze kosteloos te eisen die geen fabrieks fouten bevatten???ik zit ook al een maand zonder televisie. Heb ooit ergens gelezen dat je eigenlijk geld betaalt voor een bepaald genot( prijs/ product verhouding) Hoe zit in dit geval? 1/2 deel van de tijd heb ik niet van het product kunnen genieten...wat zijn de regels rond zulke situaties??
Als iemand me een tip of wat leesmaterieel kan posten zou ik het heel erg dankbaar zijn.
Met vriendelijke groet en alvast bedankt
slavko
Ik heb een Samsung lcd televisie gekocht. Een hele mooie LCD van 66cm(le26r41), Een maand later werden zwarte kleuren vervangen door een roode kleur/gloed. Ik heb het samsung service nummer gebeld (op een dinsdag) en het defect gemeld. Na dat ik het type nummer bekend maakte vertelde de telefonist dat het toestel onder de 24h service. Ik zou de volgende ochtend teruggebeld worden voor een afspraak omdat ik laat in de middag belde. Ik dacht bij me zelf dat is nog eens service.
Na dat ik mijn huis heb gekocht 3 maand geleden ging er heeel wat mis, keuken enzo... maar hoe dan ook ik had het gevoel dat er eindelijk iets correct afgehandeld ging worden. Maar helaas....volgende dag....niets....behalve dat de televisie nu alle zwarte vlakken in groen veranderde....na ja ik werd een beetje teleurgesteld. Heb de volgende dag maar de telefoon gepakt en weer het nummer gebeld, weer het verhaal uitgelegd, ondertussen was de televisie ook zwart in het blauw aan het veranderen dus alle kleurveranderingen aangegeven en ik zou diezelfde dag weer gebeld worden door de technische dienst voor een afspraak. Helaas gebeurde dat weer niet! Nou ja nog maar rustig blijven en nog maals bellen. Nu kreeg ik zelf het nr van de techniesche dienst.
Daar kreeg ik een meneer aan de telefoon die me letterlijk meldde:
Eeeuh ja we hebben u niet gebeld omdat we deze week toch niet in uw buurt waren.....na ja daar moest ik het mee doen. Volgens mij was het maandag dat ik dit telefoontje had gepleegd. Toch kunnen regelen dat ze in de zelfde week donderdag naar m`n tv kwamen kijken. Vanaf de eerste keer dat ik belde tot dat ze kwamen zijn 8 werkdagen verstreken terwijk iedereen op www.samsung.com kan nalezen over de gegarandeerde service binnen een etmaal, zelfs aan huis gerepareerd.
Nou ja...dat wordt dus echt niet gehaald.
Een week later heb ik maar de technische dienst gebeld omdat ik nog niets van ze gehoort had. Ik kreeg te horen dat ze nog niet wisten waar het aan lag maar ze gingen nieuwe software PROBEREN!!! het werd ook nog echt heel laks uitgesproken... Nu begon ik echt te koken. D8 bij me zelf. Verd*!@@? betaal ik 1000 euro voor een tv die na een maand kapot is, dan zit ik 3 weken zonder tv en zo`n *** vertelt me even dat hij na 3 weken nog niet eens weet wat er aan de hand is en dat ie maar wat gaat proberen. Ik heb op een nette manier dat telefoontje beeindigd met een vraag of ze me willen bellen als de resultaat van de nieuwe software weten.
3 dagen later....nog niets....Samsung klanten service maar weer bellen. Mijn verhaal weer gedaan en deze medewerker wou me weer doorsturen naar de technische dienst. Voordat hij uitgesproken was heb ik hem maar onderbroken en hem even eropgewezen dat hij maar zelf mocht uitzoeken wat er aan de hand is en dat hij mij wel mocht terugbellen. Ik was tenslotte aan het werk en had betere dingen te doen dan bellen achter een een zooitje ongeregeld aan. (is dat nou helemaal verkeerd bekeken of heb ik recht op deze SERVICE) Na ja deze man zou me tereugbellen wat ook nooit is gebeurt. Vandaag maar weer gebeld en ja uiteindelijk moet ik maar toch zelf bellen naar de technische dienst.
Samsung nr kost 0,10 euro per minuut, toch in totaal wel 2 uur aan telefoon gehangen denk ik. na ja...en natuurlijk dat je niets nuttigs doet in de tijd dat je belt kom je al redelijk op de kosten, is misschien een paar euro maargoed...heb wel betere dingen te doen.
Morgen ga ik bellen. even afw8en op het vervolg maar ik ben aardig pissig.
Mogen deze mensen zo met hun service pronken en er zo weinig van nakomen. Mogen zij me een televisie verkopen die na een maand kapot gaat. Heb ik recht om een ander model van ze kosteloos te eisen die geen fabrieks fouten bevatten???ik zit ook al een maand zonder televisie. Heb ooit ergens gelezen dat je eigenlijk geld betaalt voor een bepaald genot( prijs/ product verhouding) Hoe zit in dit geval? 1/2 deel van de tijd heb ik niet van het product kunnen genieten...wat zijn de regels rond zulke situaties??
Als iemand me een tip of wat leesmaterieel kan posten zou ik het heel erg dankbaar zijn.
Met vriendelijke groet en alvast bedankt
slavko