Pagina 1 van 1

Spam van Neckermann

Geplaatst: 03 nov 2005 22:04
door lavaman
Sinds enkele weken worden mijn mailboxen ( 2 maar ) bekogeld met spam van Neckermann nieuwsbrieven.
Afmelden heeft geen zin want hoewel Neckermann een bevestiging zou sturen, blijven de spammails maar komen, zonder ook maar één bevestiging van afmelding te krijgen.
Aangezien deze mails genummerd zijn lijkt het dat je steeds unsubscribe op de vorige mail doet en gewoon weer een volgend nummer de volgende dag binnenkrijgt. De mails in de spammap zetten heeft dus ook weinig zin, het volgend nummer krijg je toch weer.
Wie heeft hier ook ervaring mee?
Groetjes
Roel

Re: Spam van Neckermann

Geplaatst: 04 nov 2005 08:50
door maybe
heb je al contact opgenomen met neckerman zelf??

Re: Spam van Neckermann

Geplaatst: 04 nov 2005 11:04
door woman4life
bij mij is het gelukt me af te melden
geen probleem alleen nog 2 dagen de mailing gehad omdat ze me af moesten melden of iets dergelijks

hoop dat het je alsnog lukt en anders inderdaad contactmet hun zelf opnemen

succes

Re: Spam van Neckermann

Geplaatst: 04 nov 2005 18:08
door NAK
lavaman,

Heb je al eens geprobeerd om de afzender van die mails te blokkeren?

Of de mail de mail terug te kaatsen?

Re: Spam van Neckermann

Geplaatst: 08 nov 2005 10:48
door Hmmmike
Hey,

Is allemaal al geprobeerd. Ik heb ook Neckermann al een bericht gestuurd dat er nog steeds mails gestuurd worden, alleen zou dat binnen afzienbare tijd opgelost moeten zijn. Niet dus. Even was ik in de veronderstelling dat de spam gestopt was, maar helaas. Het begint weer opnieuw. Het is toch ook van de zotte dat ik ze nog moet wijzen op het feit dat ik me al meerdere keren heb afgemeld en niet langer gebruik wens te maken van hun mail aanbiedingen en dagtoppers?!
Mails terugkaatsen resulteert in een delivery failure, dus dat heeft weinig zin.
Maar ik ben er nog niet klaar mee en zal zeker nog een manier proberen te vinden om de mail te stoppen. Als je je afmeldt voor een nieuwsbrief zou dat m.i. ook betekenen dat je deze ook niet langer zou moeten krijgen, toch?

Misschien heeft iemand anders nog een idee?

Gr. Mike

Re: Spam van Neckermann

Geplaatst: 13 mar 2006 09:51
door SanderR
Ik ontving laatst een telefoontje van Vakantiekaart.nl. Ze waren bezig met een aktie via Neckermann zeiden ze.
Omdat ik op dit forum al zeer vele negatieve reacties over Vakantiekaart.nl had gelezen heb ik netjes gezegd geen interesse te hebben.

Omdat ik me niet kon voorstellen dat een gerenomeerd bedrijf als Neckermann mijn telefoonnummer zou doorverkopen aan zo'n louche bedrijf heb ik ze een emailtje gestuurd. En tot mijn grote verbazing reageerde Neckermann dat dit WEL het geval was.

Kennelijk is het doorverkopen van klantgegevens bij Neckerman belangrijker dan het beschermen van uw clienten tegen dit soort praktijken. Ik vind het zeer vervelend dat bedrijven over mijn rug geld verdienen door mijn telefoonnummer door te verkopen.

Ik was toch al zeer ontevreden over Neckermann vanwege hun levertijden, maar dit slaat alles.

Ik zal dan ook nooit meer wat via Neckermann bestellen en ik heb ze verzocht mij uit hun klantenbestand te wissen.

Re: Spam van Neckermann

Geplaatst: 14 mar 2006 22:56
door hharteman
Hetzelfde heb ik met wehkamp gehad.
Verschillende keren gevraagd of ze mijn mailadres wilden verwijderen.
Men zei dat regelen we. maar er gebeurde niets en de mailtjes bleven komen.
Gewoon een mail sturen dat je maatregelen gaat nemen en het bedrijf gaat aangeven bij Spamcop.
Dat hielp.
Na 2 dagen was het geregeld.

Re: Spam van Neckermann

Geplaatst: 22 mar 2006 11:34
door hafever
Je kunt toch ook dit soort mails tevoren bij binnenkomst direct in het vak
''verwijderde items'' zetten en dan met één druk op de knop ook daadwerkelijk verwijderen? Hoef je ze niet te lezen en hoef je je ook
niet te ergeren.
En... hebt u/jij wel een spamfilter?

Succes met proberen.

Re: Spam van Neckermann

Geplaatst: 22 mar 2006 12:37
door hharteman
Dit werkt wel goed en is gratis.

http://www.spamfighter.com/