The Phonehouse misleidend en klantonvriendelijk
Geplaatst: 04 nov 2005 10:27
Mijn vrouw is gek op bling bling, dus ging helemaal uit haar dak toen zij in de oktoberfolder van Phonehouse een totaal geblingde telefoon zag van het type Samsung E340, de aktie zou tot 1-11-2005 duren.
Opgetogen ging zij naar de phonehousewinkel in Breda, helaas kreeg zij te horen dat de telefoon er nog niet was.
Ze heeft de deur platgelopen met de vraag of de telefoon er al was.
Er was haar verteld dat de telefoon gratis was in combinatie met een 2 jarig KPN abonnement van 20 euro per maand.
Na diverse contacten in de winkel kreeg zij te horen dat de telefoon leverbaar was tegen een betaling van 150 euro!!!! Want het stond fout in de folder.Stond dus niets vermeld.
Via email naar phonehouse een klacht ingediend die niet gehonoreerd is.
Wat mij opviel was dat het personeel in de winkels erg negatief waren over hun werkgever en weinig moeite namen om iets te regelen om hun nieuwe klant tevreden te stellen.
Al met al vind ik dat er iets gedaan moet worden aan de manier waarop deze telefoonwinkel adverteerd!!!
Opgetogen ging zij naar de phonehousewinkel in Breda, helaas kreeg zij te horen dat de telefoon er nog niet was.
Ze heeft de deur platgelopen met de vraag of de telefoon er al was.
Er was haar verteld dat de telefoon gratis was in combinatie met een 2 jarig KPN abonnement van 20 euro per maand.
Na diverse contacten in de winkel kreeg zij te horen dat de telefoon leverbaar was tegen een betaling van 150 euro!!!! Want het stond fout in de folder.Stond dus niets vermeld.
Via email naar phonehouse een klacht ingediend die niet gehonoreerd is.
Wat mij opviel was dat het personeel in de winkels erg negatief waren over hun werkgever en weinig moeite namen om iets te regelen om hun nieuwe klant tevreden te stellen.
Al met al vind ik dat er iets gedaan moet worden aan de manier waarop deze telefoonwinkel adverteerd!!!