LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Energie direct de pot op

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
frederikus
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 nov 2005 14:41

Energie direct de pot op

Ongelezen bericht door frederikus »

Ik heb het afgelopen jaar, mijn energie betrokken van energie direct.
Als dank een cameratje ontvangen. tot mijn verbazing werd mijn maandnota in de loop van dat jaar verhoogd, van 101 naar 177euro, buiten 34 euro voor nuon als transportkosten.In goed vertrouwen heb ik hier geen punt van gemaakt ,en beschouwd als spaarpotje.DOM. DOM DOM ik wacht nu al 3 maanden op een restitutie van436,70 Euro op 7augustus zijn mijn meterstanden opgenomen.aanmelden als klant
kost bij energie direct 10 eurocent per minuut.ik vind dit al een vorm van onvriendelijk zijn want ik ben een nieuwe klant. maar heb je en vraag waar je geld blijft, dan kost dat 70eurocent per minuut.
Minimaal 5 minuten wachttijd dat is niet onvriendelijk dat is diefstal.
Zo komt Jan Splinter door de winter.
Het regend klachten over oxxion maar je word of door de hond of door de kat gebeten.Niets is ideaal maar ik zit weer bij nuon

flappie
Berichten: 817
Lid geworden op: 08 dec 2004 18:01

Re: Energie direct de pot op

Ongelezen bericht door flappie »

Je hebt hierbij gelijk dat een excasso binnen 14 dagen moet worden uitbetaald.

gerrit37
Berichten: 13
Lid geworden op: 03 okt 2005 22:14

Re: Energie direct de pot op

Ongelezen bericht door gerrit37 »

ik krijg telkens brieven van intrum justitia terwijl ik alles gewoon voldaan heb

kritisch consument
Berichten: 143
Lid geworden op: 03 okt 2005 08:57

Re: Energie direct de pot op

Ongelezen bericht door kritisch consument »

Nadat ik een klacht tegen Energie Direct indiende over een jaarnota van 1.800 euro ( :roll: :roll: :roll: :roll: ) Is mijn contract met hun stopgezet. Helaas moest ik dat horen van Eneco netbeheer. Ik ben weer terug gekeerd naar Eneco met hangende pootjes. Niet omdat ik hun nou zo geweldig vind, maar omdat ik liever een lastpost heb over de energielevering dan twee lastposten over de energielevering.

Mocht u trouwens, ons jaarnota bedrag bekijkende, denken dat wij wiet kweken ? Dat is dus niet zo. Wij runnen een normaal huishouden, waar de lichten niet onnodig branden, waar het niet snikheet wordt gestookt binnenshuis, en nee... wij hebben ook geen gaskamer die ons gasverbruik nodeloos opjaagt.

flappie
Berichten: 817
Lid geworden op: 08 dec 2004 18:01

Re: Energie direct de pot op

Ongelezen bericht door flappie »

klopt de factuur met de factuur van netbeheer.

Gesloten