Pagina 1 van 1
Amev/Fortis geven niet thuis
Geplaatst: 04 nov 2005 16:14
door m. poppe
Al enige tijd heb ik een levendige correspondentie met Amev (nu Fortis) over onze hypotheek. Dat wil zeggen ik schrijf en zij antwoorden NIET. Steeds weer doen zich andere problemen voor. Nu is er op 5 brieven totaal niet gereageerd. Telefonisch krijg je ook geen antwoord want dan is het dossier niet aanwezig. Wel worden er onterecht bedragen van onze rekening afgeschreven maar op geen enkele manier uitleg dus. Is er een klachteninstantie voor zoiets of maak ik me druk om niets?
Re: Amev/Fortis geven niet thuis
Geplaatst: 05 nov 2005 01:27
door particulier
Wat ik zou doen is een aangetekende brief sturen met daarin de vragen omtrent de onduidelijke afschrijvingen. Geef ze 30 dagen de tijd om te reageren. Verstrijkt deze termijn, dan zijn misschien uw klachten voor te leggen aan de stichting Klachteninstituut Verzekeringen,
http://www.klachteninstituut.nl
Helpt dit niet dan zult u naar de rechter moeten. Er is een hypotheekakte waar het e.e.a. is vastgelegd over de afspraken die met u gemaakt zijn. Via een advokaat kunt u het dan hard gaan spelen.
Re: Amev/Fortis geven niet thuis
Geplaatst: 22 nov 2005 21:03
door MeissieD
1 wijze raad.... doe NOOIT meer zaken met AMEV...
want dan vraag je om trammelant....
weet er alles van....
wel premis betalen maar uitbetalen dat kennen ze niet!
DUS PAS OP ALS JE MET AMEV IN ZEE GAAT !!!