LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] klantenservice Simyo

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
inguldenssvp
Berichten: 13
Lid geworden op: 05 nov 2005 11:54

klantenservice Simyo

Ongelezen bericht door inguldenssvp »

Ik ontvang email-bevestiging dat beltegoed bij Simyo is opgewaardeerd, maar het bedrag komt niet in het tegoed tevoorschijn. Klantenservice benaderd en als antwoord krijg ik eerst de mededeling dat de opwaardering niet is gelukt en bot daarop of ik nadere gegevens wil verstrekken voordat antwoord gegeven kan worden.

Het bedrag wordt wel afgeschreven en kennelijk is klantenservice tegelijkertijd opgedoekt, want men geeft taal noch teken, ook niet na herinneringen. Als het zo moet gaan dan maar ergens anders iets duurder.

Moose
Berichten: 46
Lid geworden op: 17 mei 2004 21:02

Re: klantenservice Simyo

Ongelezen bericht door Moose »

Kies dan voor easyMobile een top service en een persoonelijke benadering zoals Ben in der tijd alleen een service en benadering waar je U tegen zegt echt top!!!!

lagonda
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 nov 2005 21:09

Re: klantenservice Simyo

Ongelezen bericht door lagonda »

Tele2 Champion is net zo slecht. Na 3 weken en vele herinneringen heb ik, behoudens een ontvangstbevestiging na 9 dagen, niets van ze gehoord.
Hangt je de koekoek dat je "small Bills" hebt als je het beltegoed niet kan opwaarderen.

Gesloten