Ik ontvang email-bevestiging dat beltegoed bij Simyo is opgewaardeerd, maar het bedrag komt niet in het tegoed tevoorschijn. Klantenservice benaderd en als antwoord krijg ik eerst de mededeling dat de opwaardering niet is gelukt en bot daarop of ik nadere gegevens wil verstrekken voordat antwoord gegeven kan worden.
Het bedrag wordt wel afgeschreven en kennelijk is klantenservice tegelijkertijd opgedoekt, want men geeft taal noch teken, ook niet na herinneringen. Als het zo moet gaan dan maar ergens anders iets duurder.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klantenservice Simyo
Re: klantenservice Simyo
Kies dan voor easyMobile een top service en een persoonelijke benadering zoals Ben in der tijd alleen een service en benadering waar je U tegen zegt echt top!!!!
Re: klantenservice Simyo
Tele2 Champion is net zo slecht. Na 3 weken en vele herinneringen heb ik, behoudens een ontvangstbevestiging na 9 dagen, niets van ze gehoord.
Hangt je de koekoek dat je "small Bills" hebt als je het beltegoed niet kan opwaarderen.
Hangt je de koekoek dat je "small Bills" hebt als je het beltegoed niet kan opwaarderen.