Voor de grote vakanties was casema op 0900-8896 prakties niet te berijken nu begin November is het nog steeds het zelfde.
Ik zou 1 November op internet omgezet worden van Wanadoo naar Casema, enkele maanden afgesproken met Casema maar daar horen we ook niets meer van.
Wanneer zal deze mensen hun klanten is beter bedienen.
Als je voor tv of telefoon of internet deze zaken als nieuwe klant opbelt
staan ze je binnen enkele seconden te woord. ra ra wat is dit toch.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Casema internet
Re: Casema internet
IK heb geen problemen gekend met Casema Internet, op 2 nov kwam het pakketje binnen.
Helaas deed de adaptor het niet, dus ik moest de helpdesk bellen, na 5 minuten wachten werd ik geholpen. De persoon aan de lijn kon het probleem niet verhelpen en zorgde dat er de volgende dag een monteur kwam. En wat denkje ?????????
Die kwam, heeft de adaptor vervangen en is pas weggegaan wanneer het internet werkte.
Er is dus niet alleen slecht nieuws over Casema.
Helaas deed de adaptor het niet, dus ik moest de helpdesk bellen, na 5 minuten wachten werd ik geholpen. De persoon aan de lijn kon het probleem niet verhelpen en zorgde dat er de volgende dag een monteur kwam. En wat denkje ?????????
Die kwam, heeft de adaptor vervangen en is pas weggegaan wanneer het internet werkte.
Er is dus niet alleen slecht nieuws over Casema.
Re: Casema internet
als we nou allemaal een email sturen naar [email protected]