waarom word er niet gereageerd op mail, brieven enz?
er is een achterstand die inderdaad ongekend is. de gemiddelde tijden zijn op het moment:
opzeg brieven: 4 tot 8 weken
klachten: 4 tot 8 weken
facturatie per mail: 2 weken
facturatie per brief of fax: 3 tot 8 wken
wijziging (internet of tv)abbonnement: 8 weken
wat is er aan de hand met de facturatie?
er zijn problemen met een "nieuw" systeem. je kunt wel zeggen dat er een kat in de zak is gekocht.
voorbeelden: er word van 1 rekening afgeschreven, terwijl er van 2 verschillende afgeschreven moet worden. dit gebeurd niet, het staat goed in het systeem, hij pikt er maar 1 uit, daar haalt hij alles vanaf. ja dit is dus niet rechtmatig, nee casema kan er niets aan veranderen tot systeemfouten verwijderd zijn. verrekenen? dat kan, maar duurt erg lang.
er staat niet op de acceptgiro, waarvoor het is.
dit komt door een ander probleem in het systeem. er zou normaal een specificatienota verzonden moeten worden. dit gebeurd niet. dat is de fout. een specificatie kan verzonden worden door te bellen, mailen enz.
waarom word er niet bezorgd/geinstalleerd?
om het kort te houden, casema werkt met andere bedrijven om te bezorgen danwel instaleren. die bedrijven, daar liggen de problemen. afspraken worden niet nagekomen enz enz. soms zelfs tot 8 keer toe. casema heeft een ander bezorgbedrijf uitgekozen, namelijk tpg, met een slagingskans van 99 %. voor de installaties, hebben ze meer monteurs aangenomen. bij casema zelf wel te verstaan. dit heeft nog niet alle problemen weggenomen.
gouden tip:
* bestel voorlopig niets
* wijzig voorlopig niets
het is namelijk nog even niet afgelopen, met "de chaos". het programma/systeem, ligt nu weer bij de producent, in azie, als ik het goed heb. het kan even duren voor deze bugs eruit zijn.
vriendelijke groet, casema medewerker.
