Pagina 1 van 1

Quicknet

Geplaatst: 07 nov 2005 17:48
door bachus
Heeft iemand ervaring met deze provider? Positief en negatief.

Re: Quicknet

Geplaatst: 07 nov 2005 19:02
door skippy
adsl van hun is wel goed , kabelinternet ( multikabel) is een grote ellende. he vreemde is dat als je in het multikabelgebied woont je geen adsl van hun kunt afnemen wat veel beter en nog eens aanzienlijk goedkoper is.

Re: Quicknet

Geplaatst: 14 dec 2005 13:21
door keezvh
Quicknet is goed, Multikabel is goed.
Goede service bij Quicknet / Multikabel overigens ( ZELFDE dienst verleners klantenservice en helpdesk)

Ik heb met skippy een discussie over Multikabel, ik Ik ben niet van mening dat Multikabel bagger is, duidelijk een andere ervaring met dit bedrijf.

Zelfs een snellere afhandeling dan Quicknet, Multikabel beheert zijn eigen netwerk en terugkoppelingen verlopen sneller, die van Tiscali is wat langer wachten allemaal gemiddeld.

Re: Quicknet

Geplaatst: 14 dec 2005 19:32
door skippy
laten een paar kennissen van mij al enige tijd het combipakket van tiscali hebben over de werking van internet en telefoon zijn zij uitermate
tevreden, de financiele afhandeling van de terugbetaling van het modem liep bij 2 van hen iets moeilijker , maar dat is inmiddels ook naar tevredenheid opgelost. zelf heb ik al een jaar of 4 inter nl net
dat van bbned gebruik maakt de eerste storing moet bij mij nog plaats vinden, nee ik weet wel wat ik onze klanten en vrienden moet adviseren
en dat zijn vele deskundigen met mij eens zonder dat ik ook maar enig
belang in een internetprovider heb!.als quicknet zich nou werkelijk als een klantvriendelijke ondeneming zou profileren dan zouden ze de keus aan de klant laten of adsl of kabelinternet via mk dan is iedereen blij.

Re: Quicknet

Geplaatst: 15 dec 2005 13:30
door cyberbrowser
Quicknet is technisch in orde.
De Informatieverstrekking is slecht of blijft achterwege in mijn geval.
Heb herhaaldelijk geprobeerd een verhuizing via hun Service-Site door te geven, maar bleek niet door te komen.
Zelf maar gevraagd of er nog een bevestiging komt. Reactie van Quicknet: 'Wij hebben nog geen opzegging mogen ontvangen'.
Dit klopte dus niet. Ik zou de verhuizing schriftelijk door moeten gaan geven.

Ik ben naar andere providers gaan kijken (ook omdat Quicknet verhuizen 119 euro kost, een nieuwe aansluiting is vaak gratis, ook bij Quicknet). Ik heb Quicknet een vraag gesteld over het opzeggen van het abbo, is hun reactie tot mijn verbazing dat het 'verhuisproces' al loopt, opzeggen is niet meer mogelijk! En dat terwijl de verhuizing helemaal niet doorgekomen was. Heb ik weer gemaild dat ik echt geen zin meer heb in Quicknet en dat ik op wil zeggen. reactie Quicknet: de opleverdatum in 2006 ... enz. Weer niet echt een antwoord op mijn vraag.

Heb ik maar eens gebeld (betaald in de wacht staan), waren de ADSL mensen op training. Die mevrouw zei dat ik gewoon schriftelijk kan opzeggen en dan 'neemt ze aan dat het wel goed komt'. Op mijn verzoek zou ik voor wat meer zekerheid eerst nog teruggebeld worden voor uitsluitsel. Helaas niets meer van gehoord, jammer.

En ik zit juist bij Quicknet omdat ze zo goed zouden zijn (Consumentengids).
Opzeggen kost trouwens ook geld bij Quicknet: 50 euro afsluitkosten, en het modem moet teruggstuurd worden.
Hopelijk komt het nog goed, en kan ik gewoon opzeggen.

Re: Quicknet

Geplaatst: 15 dec 2005 15:17
door gjvisser
Ik heb thuis Quicknet kabel aansluiting, Power abonnement.
De snelheid is supersnel, in de 5 jaar dat ik kabel heb is er misschien 3x nog geen halve dag een storing geweest. Technisch dus helemaal oke!

Ooit wel eens problemen gehad met Multikabel (Quicknet), had dan niet met internet te maken, maar dus wel met digitale televisie van Multikabel. Dat was echt een chaos! Echte 'Nuon' praktijken. Uiteindelijk wel opgelost, maar vraag mij niet naar hoeveel telefoontjes en brieven.

Maar evengoed kan ik je Quicknet zeer zeker aanbevelen...

Re: Quicknet

Geplaatst: 15 dec 2005 18:02
door Wouter_Oud
Quiknet, Positief!

Re: Quicknet

Geplaatst: 01 jun 2006 16:34
door Big
Ik heb het voordeel menu van Mulktikabel genomen, ik zelf noem het een Nadeel menu,een doffe elende, Het is niet goedkoop, want ik betaal ook nog maandelijks apart voor de kabel, word je niet verteld.
Ten eerste, mijn no: erkenning was weg, en nog, na een half jaar,Tuner,alleen, Mono, met storing, Dig T V veel storing,Telefoon, hou op, en ik sta zeker niet alleen.
Mijn Internet is zo langzaam dat ik er tegen op zie als er E-mail binnen komt zolang duurd dit. Mijn Telefoon boven belde plotseling niet meer, volgens Multikabel lag dit aan mijn telefoon, bij de kpn belde hij dus wel, toen er eindelijk na DRIE MAANDEN smeken, ja u leest het goed, DRIE MAANDEN, per Mail Helpdesk,( is een lacher) sturen je van het kastje naar de muur, is een grote spaarpot, maar dit zijn al de Helpdesk, De ene dag krijg je Willem, de anderen dag Bep, en niemand weet van elkaar wat de ander doet, Dus wanneer je belt voor de zoveelste maal over je klacht, kan je weer van voren af beginnen, en je komt geen steek verder,een doffe ergenis, en ik zit nog steeds met de zelfde problemen, ik heb het op gegeven met de Helpdesk want daar word ik allen maar woest van, en het lost niets op!
Nu ben ik een Half jaar verder en zit nog steeds met veel ergenis.
E-mail naar Multikabel, duurd zolang voordat je een keer antwoord krijgt, of je hoort helemaal niets terug, EN KRIJG JE DAN EINDELIJK EEN KEER ANTWOORD, Dan is de vraag te technis, en verwijzen je naar, precies, DE HELPDESK, HET SPAARPOTJE, en begint alles weer opnieuw.
Toen ik alleen Internet van Multikabel had ging het een stuk beter,
was er ook wel regelmatig niet, maar goed, maar nu, spijt, heel veel spijt en zeker met hun Service.
Als je een bedrijf groot wil maken,prima, maar dit vergt dan ook, meer personeel. en dan wel personeel, die verstand van zaken heeft.

Big. :twisted:

Re: Quicknet

Geplaatst: 01 jun 2006 18:07
door skippy
het lijkt of de klachten met multikabel de laatste tijd nog erger worden dan ze al waren veel storingen.dat zgn voordeel menu is helemaal niet zo goedkoop van de 39 euro kost het telefonie en internetgedeete
maar liefst 25 euro dan heeft men maar een internet verbinding van 128kbps.neem als voorbeeld kpn internet plusbellen go 34,95 per maand met een internetverbinding van 1500 kbps voor de meeste gewone gebruikers meer dan voldoende of bv tiscali t4+ telefonie en internet ook voor 34,95 hier komen geen kosten voor kpn meer bij.
tele 2 en scarlet kan men maar beter links laten liggen.

Re: Quicknet

Geplaatst: 02 jun 2006 11:44
door Big
Ja Skippy, maar ik zit er nog een half jaar aan vast en kan geen kant op,en dan het internet, ik zit nu al bijna een kwartier te wachten op 6 e-mails die binnen komen, het is een ramp.
Heeft keezvh het wel over de zelfde multikabel want ik hoor op het werk en er om heen alleen maar elende. :evil:

Re: Quicknet

Geplaatst: 02 jun 2006 18:31
door skippy
ja er is maar 1 multikabel , multikabel is vooral in noordholland actief,zelfs de grootste fans van dit bedrijf hebben nu regelmatig problemen. voornamelijk met internet en telefonie.

Re: Quicknet

Geplaatst: 14 jun 2006 22:42
door Big
En het woord service mag multikabel,Zeker niet gebruiken en ik spreek uit ervaring :twisted:
Ik was gisteren met iemand aan het bellen, ja lachen, plots geen telefoon meer,zomaar het signaal weg. :D

Re: Quicknet

Geplaatst: 18 nov 2006 17:56
door SKYLO10
Quicknet dus. 12 dagen geen internet. Eerst werd de schuld gegeven aan mijn computer. Het modem was goed -aldus Quicknet-, en dat hebben ze 9 dagen volgehouden. Intussen had ik 12 keer de "klantenservice" aan de lijn gehad, en voor 30 euro (0,10 ct per minuut) gebeld. Tiscali, die het net beheerd, had nog 's 3 dagen nodig .... om te concluderen dat het net goed was, en het modem kapot. Tiscali zou dat doorgeven aan mij, maar bellen hebben ze nooit gedaan -wel 3 dagen thuis moeten blijven want QN had gezegd dat ze mij zouden bellen-. Uiteindelijk is er een nieuw modem gestuurd. Nogmaals 2 dagen 'huisarrest' want wachten tot die binnen kwam. Er gaat nog wel een klachten-brief naar Quicknet want ik heb een aantal werkzaamheden (veel!!) niet kunnen doen door het ontbreken van internet. Ze zullen echter wel 'kleine lettertjes' hebben ....