Ik heb het voordeel menu van
Mulktikabel genomen, ik zelf noem het een
Nadeel menu,een doffe elende, Het is niet goedkoop, want ik betaal ook nog maandelijks apart voor de kabel, word je niet verteld.
Ten eerste, mijn no: erkenning was weg, en nog, na een half jaar,Tuner,alleen, Mono, met storing, Dig T V veel storing,Telefoon, hou op, en ik sta zeker niet alleen.
Mijn Internet is zo langzaam dat ik er tegen op zie als er E-mail binnen komt zolang duurd dit. Mijn Telefoon boven belde plotseling niet meer, volgens Multikabel lag dit aan mijn telefoon, bij de kpn belde hij dus wel, toen er eindelijk na DRIE MAANDEN smeken, ja u leest het goed,
DRIE MAANDEN, per Mail Helpdesk,( is een lacher) sturen je van het kastje naar de muur, is een grote spaarpot, maar dit zijn al de Helpdesk, De ene dag krijg je Willem, de anderen dag Bep, en niemand weet van elkaar wat de ander doet, Dus wanneer je belt voor de zoveelste maal over je klacht, kan je weer van voren af beginnen, en je komt geen steek verder,een doffe ergenis, en ik zit nog steeds met de zelfde problemen, ik heb het op gegeven met de
Helpdesk want daar word ik allen maar woest van, en het lost niets op!
Nu ben ik een Half jaar verder en zit nog steeds met veel ergenis.
E-mail naar Multikabel, duurd zolang voordat je een keer antwoord krijgt, of je hoort helemaal niets terug, EN KRIJG JE DAN EINDELIJK EEN KEER ANTWOORD, Dan is de vraag te technis, en verwijzen je naar, precies,
DE HELPDESK, HET SPAARPOTJE, en begint alles weer opnieuw.
Toen ik alleen Internet van Multikabel had ging het een stuk beter,
was er ook wel regelmatig niet, maar goed, maar nu, spijt, heel veel spijt en zeker met hun
Service.
Als je een bedrijf groot wil maken,prima, maar dit vergt dan ook, meer personeel. en dan wel personeel,
die verstand van zaken heeft.
Big.