LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verjaringstermijn
verjaringstermijn
Bestaat er ook een verjaringstermijn voor het accepteren van de Duisenbergregeling? Ik bedoel, het leed is toch al geleden, kan ik niet beter de kat uit de boom kijken, alvorens in te gaan op het schikkingsvoorstel?
-
Re: verjaringstermijn
Waarom laat je jezelf niet adviseren door een juridisch deskundige over de mogelijkheden bij een juridische procedure?
Dan weet je wat je kan verwachten bij een gerechtelijke procedure en kun je het vergelijken wat je krijgt (niet krijgt!) bij het aanvaarden van de Duisenbergregeling.
Waarom nog langer afwachten?
Wie zegt dat Dexia over 1 jaar nog in Nederland (actief) is?
m.v.g. justice man
Dan weet je wat je kan verwachten bij een gerechtelijke procedure en kun je het vergelijken wat je krijgt (niet krijgt!) bij het aanvaarden van de Duisenbergregeling.
Waarom nog langer afwachten?
Wie zegt dat Dexia over 1 jaar nog in Nederland (actief) is?
m.v.g. justice man
Re: verjaringstermijn
Alles over de Duisenberg regeling kun je vinden bij de Veelgestelde vragen op www.platformaandelenlease.nl
Hier staat ook:
Groeten,
Piet
Hier staat ook:
Heb je vragen over de Duisenberg regeling en wat deze regeling voor jou betekent, stuur even een e-mail.Hoe lang heb ik de tijd om te beslissen of ik wel of niet gebruik wil maken van de regeling?
In het geval u nog lopende effectenlease-overeenkomsten heeft, is het niet noodzakelijk u nu al aan te melden. U wordt namelijk op een later tijdstip zelf door Dexia over de Duisenberg-Regeling geïnformeerd. Dit gebeurt als uw effectenlease-overeenkomst de minimum-looptijd bereikt of, als die reeds voorbij is, voorafgaande aan de maximum-looptijd. U kunt dan nog aangeven of u gebruik wilt maken van de Duisenberg-Regeling.
Groeten,
Piet