Zoek een nieuwe breedbeeld TV, Finlux is goedkoper dan de gerenomeerde merken maar is het wat?
Heb al ruim 3 jaar een DVD speler van Finlux en moet zeggen......helemaal goed.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Finlux, is het wat?
-
- Contacteer:
Re: Finlux, is het wat?
Ik kan me vergissen maar volgens mij werd Finlux vroeger verkocht als Nokia.
Ik heb zelf niets van Finlux maar ik ken wel mesnen die er jaren geleden een tv van hebben gekocht en die werkt nog steeds naar volle tevredenheid.
Soms moet je ook een beetje geluk hebben
groeten
Ik heb zelf niets van Finlux maar ik ken wel mesnen die er jaren geleden een tv van hebben gekocht en die werkt nog steeds naar volle tevredenheid.
Soms moet je ook een beetje geluk hebben
groeten
-
Finlux had een eigen productie lijn. Nokia, Salora en nog eentje, weet niet meer welke, was ITT. In het verleden heb ik er heel wat van gezien en deze waren beslist niet slecht. Hoe het nu is heb ik geen idee van omdat ik ze jaren niet meer ben tegen gekomen. Wist trouwens ook niet dat zij nog op de markt zijn.
Vr. Gr. Hans.
Vr. Gr. Hans.
-
Dat verhaal van Nokia klopt inderdaad. Het merk wordt nog verkocht bij de kleinere zaken.
TV's zijn kwalitatief (uitval) niet beter of slechter dan andere merken, ze zijn de (lage) prijs wel waard, maar veel extra's hebben ze niet. De bediening is ZEER basic en niet heel erg gebruiksvriendelijk (menubesturing van 10 jaar terug) en er zitten geen beeldverbeteringstechnieken op of wat dan ook. Maar voor het geld is het prima spul.
TV's zijn kwalitatief (uitval) niet beter of slechter dan andere merken, ze zijn de (lage) prijs wel waard, maar veel extra's hebben ze niet. De bediening is ZEER basic en niet heel erg gebruiksvriendelijk (menubesturing van 10 jaar terug) en er zitten geen beeldverbeteringstechnieken op of wat dan ook. Maar voor het geld is het prima spul.
-
- Contacteer:
Okee bedankt voor zover. Ik kwam nog iets tegen over TurkTV maar wa=eet niet wat dat is/was.
Zal er nog eens goed over nadenken.
Zal er nog eens goed over nadenken.
-
komt dacht ik van BEKO uit Turkije, geen geweldig spul. Wordt ook onder de naam VESTEL en zelfs JVC verkocht. Kortom: uit een en dezelfde fabriek
Let op :
bij mijn weten is finlux na hun faillisement overgenomen.
DWZ de naam is gekocht niet de kwaliteit die finlux had.
TIm
bij mijn weten is finlux na hun faillisement overgenomen.
DWZ de naam is gekocht niet de kwaliteit die finlux had.
TIm