Wie heeft er ervaring met het callcentre van Planet Internet
Mijn ervaring is dat ze je vriendelijk te woord staan, zeggen dat er zo snel mogelijk een oplossing komt voor het probleem (verkeerd modem geleverd) maar daarna gebeurt er nooit meer wat. Als jezelf geen initiatief neemt, laten ze je stikken.
Al 10 weken bezig om een modem omgeruil te krijgen.
Ook via E-mail alleen een standaard antwoord en daarna niets meer
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ervaringen met Callcentre Planet Internet
Re: ervaringen met Callcentre Planet Internet
Mijn zwager zit bij Planet en hij vindt de helpdesk van Planet waardeloos. Ikzelf heb te maken met de helpdesk van Het Net en daarvan kan ik uit eigen ervaring zeggen dat die echt, maar dan ook echt, goed waardeloos is. Iemand anders op dit forum zei dat de helpdesks van Planet en Het Net hetzelfde zijn. Dus maak je borst maar nat dan ...
Re: ervaringen met Callcentre Planet Internet
De helpdesk van planet is diep triest, die mensen die daar zitten hebben nergens verstand van en willen of kunnen je nergens mee helpen......