LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wordt het niet eens tijd voor.....aktie????

Hier kan je discussiëren over het onderwerp reïntegratie.
kidcat

Wordt het niet eens tijd voor.....aktie????

Ongelezen bericht door kidcat »

Beste forumgasten en bezoekers,

Ik kwam vanavond in één van bestaande topics een opmerking van opa tegen:
De hoogste tijd voor actie, net als in de jaren 60 en 70 strijden voor de rechten van de arbeider.
Daar sluit ik mij helemaal bij aan!

Het wordt inderdaad eens tijd om verder te gaan dan alleen maar mauwen op een feestje of thuis op de bank, en/of.....op dit forum.

Misschien dat we, als slachtoffers van deze regering, onze stem eens ECHT moeten laten horen.

Misschien kunnen we iets organiseren, of één of andere aktiegroep opstarten, of zoiets.

Ik gooi een balletje op........wie kopt 'm door???

Ben benieuwd!

Groet,
Kid

opa

Re: Wordt het niet eens tijd voor.....aktie????

Ongelezen bericht door opa »

ikke :lol:

Jan Jurk

Ongelezen bericht door Jan Jurk »

Nou ben ik, hoewel ik het lang niet altijd eens ben met bepaalde argumenten, best een voorstander van een vorm van aktie, maar dat zal nooit gebeuren. Zijn de oudere mensen, die Nederland hebben opgebouwd onder Drees en nu met z'n tienen op een slaapkamer worden weggestopt in een verzorgingshuis met één keer douchen per week wel eens in opstand gekomen? Of hun kinderen..? Opa..?

Van de week een stukje meegelopen met de aktie tegen bont. Misschien 400 man. Op 15 miljoen. Aktie... jaja.

Maar om in de lijn van het topic te blijven: Als je niet tevreden bent over een RIB, zou ik wel actie nemen. Klacht indienen (maar eerst over praten)!
Groet JJ

tomaatje

Ongelezen bericht door tomaatje »

eens met kidcat.

seat

Ongelezen bericht door seat »

Waaaaaat de nederlanders zijn het toch allang niet meer eens met elkaar. Bij navraag bij bonden;antwoord men krijgt maar 6% op de been voor het voeren van actie tegen deze regering al zij een gratis kaartje krijgen naar Amsterdam het museumplein zal het misschien lukken.
Maar alles plat gooien voor een maand of meer. voor een leefbaar neder land veiligheid goede en juiste verzorging van ouden en gehandicapten zieken en minder begaafde veilig verkeer zwaarder gevangenis straffen Voorbeeld verkeer een ieder wil dat de ander van de weg af moet of plat gebombardeerd wordt met bekeuringen. Wat eenheid

J Hopman

Ongelezen bericht door J Hopman »

Helemaal mee eens,

Moet je kijken hoe ze dat in andere landen doen daar gooien ze weken lang de wegen dicht met vrachtwagens ( Frankrijk) en in andere landen doen ze het weer anders, maar hier wordt alleen maar gemopperd, betaal allemaal maar eens een paar maanden geen wegen belasting etc. Dan loopt bij de belastingen alles in het honderd, dat zal ze leren, of ook alle wegen sluiten met vrachtwagens of iets dergelijks, er is zoveel wat we kunnen doen.

Gesloten