LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stilte voor de storm!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.

Uitslag op de 23e november

Aegon gaat in beroep
3
100%
Vereniging Consument en Geldzaken gaat in beroep
0
Geen stemmen
Er komt een schikking
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 3

cornelia88

Stilte voor de storm!

Ongelezen bericht door cornelia88 »

Hallo allemaal,

Is er nog nieuws van het strijdfront of is het stilte voor de storm voor de 23e? :D

singsing

Re: Stilte voor de storm!

Ongelezen bericht door singsing »

De Sing is een beetje teleurgesteld, juist nu het nodig is :wink: laten wij het afweten, ik wil best een nieuw offensief starten maar was de laatste maanden zo goed als alleen, ook op www.dft.nl
Nu vieren die gasten iedere dag feest door ons wegblijven, waar is iedereen toch, laten we werkelijk die Shepard en Streppel ons geld afhandig maken? Reageer maar weer eens, misschien wordt Nederland nu eens wakker!

singsing

Renee :oops: is bijv. slachtoffer van die dievenbende AEGON!

cornelia88

Ik wil best reageren, maar als ik die reacties van Tante Jannie en andere aandelenjagers lees, denk ik "Wat schieten we ermee op"?

Ik denk dat het hier beter en meer gelezen wordt! :D

santygo

Ongelezen bericht door santygo »

Op het DFT forum wordt alleen maar gereageerd door beterwetende Nitwits die er voetstoots van uit gaan dat het product Koersplan een Lease-product is.
Nogmaals voor alle duidelijkheid, ik heb niks met Legio-Lease te maken, ik vecht voor Koersplan. Koersplan heeft helemaal niets te maken met Lease, Koersplan is een totaal ander product, met heel andere invalshoeken, tekortkomingen en mankementen.

Ook hier zie ik, dat een forum wordt vermoord door mensen met een Lease-contract, waarvan iedereen denkt dat hij/zij steeds weer een nieuw onderwerp moet aansnijden, in plaats van reageren op een bestaand onderwerp. Hierdoor wordt de overzichtelijkheid volkomen vernietigd. Sommige belangrijke postings verdwijnen onmiddellijk onder water omdat iemand anders zijn eigen stelling (die al honderd keer gepost is) het belangrijkst vindt.

Zoek eens een aantal pagina's terug naar het draadje wat geopend werd door Johan Mulder, inzake Koersplan. Meer dan ruim 700 reacties zonder af te dwalen en altijd weer nieuwe onderwerpen openen.
Uit dat draadje is uiteindelijk iets constructiefs voorgekomen.

De manier waarop de Lease-mensen met een forum omgaan (sorry voor de uitdrukking maar zoek alle forums maar na, het is overal hetzelfde) is vernietigend voor jezelf.

Vanaf nu ben ik "off topic".

Gr. Rene

cornelia88

Rene,

We hebben het hier over Sprintplan en de uitspraak van het hoger beroep op de 23e.

Koersplan is heel wat anders! :D

singsing

Santygo, bekijk het nu eens vanuit een invalshoek die werkelijkheid heet, jij vecht voor je Koersplan, dat is prima maar telkens ga je tegen andere gedupeerden in, je begrijpt er he-le-maal niets van, het interesseert niemand hoe goed jij wel niet bent, wel willen ze hun geld terug, anyway, anyhow!
Met z'n allen zijn we op een schandalige manier bedonderd door AEGON,
dat je nu off-topic wil gaan geeft bij mij een laf gevoel over jou, ben jij een strijder? Wat is dit nu voor een vertoning? Ga toch eens vechten, in plaats van dat gezever!

AEGON, GEEF ONS GELD TERUG!

singsing

Cornelia, Dikke Billen zal een opmerking maken over die Jannies, moet jij eens kijken hoe die AEGON-medewerkers er van alles aan doen de opmerking te overhevelen met vaak rookgordijnen van kwats!
Je hebt gelijk dat het een in en in triest zooitje is bij dat AEGON en dat gezwam van die met strakke onderlip getrokken lage wurmen, brrrrrrrrr
hier krijg ik koude rillingen van over mijn rug hoor!

AEGON, HOSSIEPOSSIE, GEEF ONS GELD TERUG!

singsing

Sorry Cornelia, Oude Schaterhand heeft net een berichtje geplaatst op de dft, dacht dat ik Billen de wigwam had uitgestuurd dit te plaatsen!
Let maar eens op hoe snel de AEGON-wurmen hier op reageren, met andere woorden, dat doet pijn en is zware anti-reclame verpakt in grapjes!
Heeft trouwens nog iemand vernomen van de gemanipuleerde laptop van Pascal, u weet wel, die arme drommel welke zo vol zat met de leugens van AEGON dat ie spontaan crashte, is er geen fonds voor de
AEGON-laptops, (dat gun je niet eens je ergste laptop)!!

cornelia88

Pascal is opgevoerd door Aegon, maarre hij heeft toch de laptop van de advocate opgelapt? Anyway Pascal kan wel gegokt hebben, maar ik zeker niet. Ik wilde sparen!

Misschien ziet Aegon wel het licht, gaan ze voor Sinterklaas spelen en geven iedereen hun inleg van het Sprintplan terug!

Hallo Sinterklaas, dag Aegon

singsing

Dat is denk ik utopie, Cornelia, uit de rooksignalen die uit het Haagse opstijgen zie ik steeds vaker de naam Zalm, dit heerschap draalt nu tussen diverse drukken, die van zijn lievelingsclub AEGON en daarentegen de hete adem van 600.000 (overigens stille) gedupeerden!

Volgens mij is het een groot smerig complot die zijn weerga niet kent, toch zal onze stam daar niet voor buigen, uiteindelijk zullen dieven en oplichters moeten buigen voor ons!

Wel wil ik eens een aantal strijders ontmoeten om nieuw elan te lanceren tegen AEGON!

Gesloten