LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hitman PRO PROblemen
hitman PRO PROblemen
Helaas wil mijn pc windows antispyware er niet opzetten foutcode 101 en daarmee moet je het mar doen..... De domme tip is opnieuw installeren wat die nog wel zegt.... Kun je eindeloos door gaan.
Bij Hitman pro komt ook een foutmelding nl. Focus verloren en daarnaast loopt het programma nog weleens vast wanneer het moet overschakelen van de diverse antispyware programma's. Wat is hier aan te doen en zijn er meer mensen die hier last van ondervinden?
Bij Hitman pro komt ook een foutmelding nl. Focus verloren en daarnaast loopt het programma nog weleens vast wanneer het moet overschakelen van de diverse antispyware programma's. Wat is hier aan te doen en zijn er meer mensen die hier last van ondervinden?
Re: hitman PRO PROblemen
De foutmelding die je van Hitman Pro krijgt betekent alleen maar dat het venster waarin deze zijn werk doet niet meer actief is.
Dat gebeurd als je Hitman Pro niet zijn gang laat gaan en ergens anders buiten dat venster klikt.
Het betreffende venster heeft dan zoals dat heet geen Focus meer.
Klik weer een keer in dat venster en Hitman Pro gaat weer verder.
Laat deze dus rustig zijn gang gaan tot hij meldt dat al het werk is afgerond.
Soms lijkt het inderdaad of hij vastloopt maar waarschijnlijk is hij dan alleen maar erg diep aan het scannen en lijkt het of er niets gebeurd.
---------------------
Foutcode 101 in Microsoft Anti Spyware:
"If you are getting a 101 error when starting the program try
this, it was suggested to me and worked.
Go into Add/Remove programs
Find Microsoft AntiSpyware and click on change.
Select update and next.
Try it again.
Worked for me hope it helps "
Dat gebeurd als je Hitman Pro niet zijn gang laat gaan en ergens anders buiten dat venster klikt.
Het betreffende venster heeft dan zoals dat heet geen Focus meer.
Klik weer een keer in dat venster en Hitman Pro gaat weer verder.
Laat deze dus rustig zijn gang gaan tot hij meldt dat al het werk is afgerond.
Soms lijkt het inderdaad of hij vastloopt maar waarschijnlijk is hij dan alleen maar erg diep aan het scannen en lijkt het of er niets gebeurd.
---------------------
Foutcode 101 in Microsoft Anti Spyware:
"If you are getting a 101 error when starting the program try
this, it was suggested to me and worked.
Go into Add/Remove programs
Find Microsoft AntiSpyware and click on change.
Select update and next.
Try it again.
Worked for me hope it helps "
Heb de code 101 opgelos nl. via microsoft site gedownload. Via download.com mis je een programma waarbij je code moet invoeren om toestemming te krijgen, gebruik te mogen maken van anti spyware.
Verder werkt Hitman pro niet goed in combinatie met F-security anti virus.
Verder werkt Hitman pro niet goed in combinatie met F-security anti virus.
-
Hitman PRO zou ik niet gebruiken, je kunt veel te weinig zelf regelen. Geautomatiseerde installatie en alles...
Ikzelf gebruik de combinatie van Microsoft AntiSpyware en Lavasoft Ad-Aware 6 SE, de eerste scant actief tijdens het browsen en de tweede gebruik ik voor een wekelijkse scan van m'n pc. Ik heb nooit spyware of adware met deze methode.
Verder raad ik aan Mozilla Firefox te gebruiken om te browsen in plaats van Internet Explorer en Mozilla Thunderbird in plaats van Outlook (Express).
De beste virusscanner is Avast antivirus, gratis te downloaden op de site.
Sites:
http://www.microsoft.com
http://www.lavasoft.com
http://www.getfirefox.com
http://www.avast.com
Ikzelf gebruik de combinatie van Microsoft AntiSpyware en Lavasoft Ad-Aware 6 SE, de eerste scant actief tijdens het browsen en de tweede gebruik ik voor een wekelijkse scan van m'n pc. Ik heb nooit spyware of adware met deze methode.
Verder raad ik aan Mozilla Firefox te gebruiken om te browsen in plaats van Internet Explorer en Mozilla Thunderbird in plaats van Outlook (Express).
De beste virusscanner is Avast antivirus, gratis te downloaden op de site.
Sites:
http://www.microsoft.com
http://www.lavasoft.com
http://www.getfirefox.com
http://www.avast.com
Laatst gewijzigd door Wouter_Oud op 15 nov 2005 00:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Moet ik je nou echt serieus nemen???????Firewalls zijn eigenlijk alleen maar lastig in gebruik omdat ze van alles blokkeren, ook programma's waarvan je wel wil dat ze verbinding maken met het internet.
Als je een firewall goed installeerd, heb je hier heel veel plezier van, kijk maar eens hoe vaak je een geval van "buiten" krijgt die je pc in wil
Dank zij figuren zoals jij is het mogelijk om zombie netwerken te creeeren, of is dat juist je bedoeling????????
-
Mijn ervaring is dat ik meer last dan voordeel heb van een stand-alone Firewall, ik maak wel gebruik van Windows Firewall. Die stelt alleen niet zoveel voor...
Excuses voor de onvolledigheid
Excuses voor de onvolledigheid
-
Nou, dat valt best mee hoor die XP firewall.
Sinds SP2 is de XP firewall een stuk verbeterd en nu ook in staat om uitgaand verkeer te checken en waar nodig tegen te houden.
In combinatie met een hardware-firewall in je router heb je daarmee een prima beveiliging.
Daarnaast heeft Hoffie uiteraard gelijk dat mensen die hier zo 'luchtig' mee omgaan een schop onder hun kont verdienen.
Sinds SP2 is de XP firewall een stuk verbeterd en nu ook in staat om uitgaand verkeer te checken en waar nodig tegen te houden.
In combinatie met een hardware-firewall in je router heb je daarmee een prima beveiliging.
Daarnaast heeft Hoffie uiteraard gelijk dat mensen die hier zo 'luchtig' mee omgaan een schop onder hun kont verdienen.
-
Ik heb zelf een firewalltester losgelaten op de XP firewall SP2 en deze wist verbinding te maken met het internet zonder dat de XP firewall het opmerkte, andere firewalls blokkeerden dit programma wel, dus daarom is naar mijn mening de XP firewall niet veel soeps.
-
Even wat anders... Wat vinden jullie van Hitman PRO?
-
Wouter, kan ik die firewalltester ergens downloaden...?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
-
Ik heb het programmatje via bittorrent gedownload, maar ik kan hem zo 1, 2, 3 niet vinden... Maar en zijn ook genoeg on-line firewalltesters, gewoon ff googlen op: Firewall test
http://www.hackerwatch.org/probe/ is een goeie!
http://www.hackerwatch.org/probe/ is een goeie!
Laatst gewijzigd door Wouter_Oud op 15 nov 2005 01:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn ervaring is dat ik meer last dan voordeel heb van een stand-alone Firewall, ik maak wel gebruik van Windows Firewall. Die stelt alleen niet zoveel voor...
Tja je kiest voor de allerslechtste firewall die er bestaat, en roept gelijk dat alle firewalls niets voorstellen....Ik heb zelf een firewalltester losgelaten op de XP firewall SP2 en deze wist verbinding te maken met het internet zonder dat de XP firewall het opmerkte, andere firewalls blokkeerden dit programma wel, dus daarom is naar mijn mening de XP firewall niet veel soeps.
Als je ff nadenkt: je hebt een firewall nodig omdat M$ programma's vol lekker zitten, en dan ga je een programmatje van M$ (wat trouwens nog steeds in de beta versie zit) dit probleem laten oplossen?????
Daarnaast in Hitman een prima programma om van je spy/adware af te komen, en ja het doet veel automatisch, maar zit me nu echt af te vragen of jij weet hoe je de gevonden zooi op je PC moet beoordelen.............
-
Ik weet dat XP firewall slecht is, daar zijn we het over eens.
Ik heb nooit gezegd dat de andere firewalls niets voorstellen, ze zijn zelfs goed. Daar zijn we het ook over eens, alleen vind ikzelf een goede firewall te veel gedoe.
Microsoft AntiSpyware is idd een Beta, maar desalniettemin een goed programma. Het houdt alle spyware tegen zodra het probeert binnen te komen.
Bèta betekent niet automatisch slecht.
Daarnaast gebruik ik ook Ad-aware SE. Sindsdien heb ik nooit meer rare zooi op m'n pc.
Over Hitman PRO, ik vind het gewoon niet fijn werken. Ik zeg niet dat anderen het niet mogen gebruiken.
Verder wil ik niemand iets voorschrijven, als dat wel zo overkomt... MIJN EXCUSES HIERVOOR
P.S. Wat bedoel je precies met gevonden zooi beoordelen?
P.S. 2 Lees eerst goed voordat je reageert, gewoon een tip
P.S. 3 één vraagteken is wel genoeg hoor, voor mij ten minste
Ik heb nooit gezegd dat de andere firewalls niets voorstellen, ze zijn zelfs goed. Daar zijn we het ook over eens, alleen vind ikzelf een goede firewall te veel gedoe.
Microsoft AntiSpyware is idd een Beta, maar desalniettemin een goed programma. Het houdt alle spyware tegen zodra het probeert binnen te komen.
Bèta betekent niet automatisch slecht.
Daarnaast gebruik ik ook Ad-aware SE. Sindsdien heb ik nooit meer rare zooi op m'n pc.
Over Hitman PRO, ik vind het gewoon niet fijn werken. Ik zeg niet dat anderen het niet mogen gebruiken.
Verder wil ik niemand iets voorschrijven, als dat wel zo overkomt... MIJN EXCUSES HIERVOOR
P.S. Wat bedoel je precies met gevonden zooi beoordelen?
P.S. 2 Lees eerst goed voordat je reageert, gewoon een tip
P.S. 3 één vraagteken is wel genoeg hoor, voor mij ten minste
euhhh hoffie en goed lezen euhhh ja dat wordt een ander verhaal dus laat maar.
wouter_oud je heb gelijk laat hitman pro maar voor wat het is het zijn gewoon wat programatjes met een schil er om heen, gebruik gewoon de programma's los spysweeper - ad-aware - spyboth is meer dan voldoende met een goeie firewall en virus scanner erbij zit je goed.
Hitman pro kan idd een goed programma zijn of liever gezegd een makkelijk programma voor diegene die er niet al te veel tijd in willen steken en het werkt goed voor de beginnende pc gebruiker.
wouter_oud je heb gelijk laat hitman pro maar voor wat het is het zijn gewoon wat programatjes met een schil er om heen, gebruik gewoon de programma's los spysweeper - ad-aware - spyboth is meer dan voldoende met een goeie firewall en virus scanner erbij zit je goed.
Hitman pro kan idd een goed programma zijn of liever gezegd een makkelijk programma voor diegene die er niet al te veel tijd in willen steken en het werkt goed voor de beginnende pc gebruiker.
-
Ik ben er inmiddels achter dat hoffie op heel veel forums reageert en daar regelmatig niet veel zinnigs te melden heeft.
Volgens mij zijn deze forums er niet voor om advocaat van de duivel te spelen, maar om elkaar te helpen...
@mve2
Ben blij je het met me eens bent!
Volgens mij zijn deze forums er niet voor om advocaat van de duivel te spelen, maar om elkaar te helpen...
@mve2
Tja Woutertje je kan je eigen post gaan zitten aanpassen en dan roepen dat je het noet gezegt hebt, maar helaas voor jou kan je mijn gecopieerde stukje uit jouw tekst niet wijzigen:
Dus je kan wel proberen dit recht te lullen maar dat lukt je dus echt nietFirewalls zijn eigenlijk alleen maar lastig in gebruik omdat ze van alles blokkeren, ook programma's waarvan je wel wil dat ze verbinding maken met het internet.
Dat de algemene opnaaier van het forum het met je eens is zal je wel goed doen ja@mve2
Zulke berichten zullen je er ook wel van weerhouden om een firewall te installeren:
Bron: WebwereldKeyloggers steeds populairder bij hackers
Donderdag 17 november 2005, 09:18 - Nu online bankieren gemeengoed wordt, proberen hackers steeds vaker gevoelige gegevens te achterhalen met behulp van keyloggers.
wie bedoel je daarmee hoffie
volgens mij hoffie ging dit topic over hitman pro toch
De algemene opnaaier pot verwijt de ketel he maar dat weet je zelf ook