b & d vind het genoeg en heeft liever niet dat we nog verder discussieren over ons geld zie onderstaande
geachte heer brabants,
het zou u sieren als u de mailtjes dan ook intern naar de juiste personen
doorstuurt zodat iedere klant gecompenseerd wordt en black en decker zijn
verantwoordelijkheid neemt, doorsturen naar het extern gespecialiseerd bureau
heeft geen zin. zie de reacties op de forums bij TROSRADAR:
1. problemen van technische aard
2. fraude!!!!
3. verlenging van de actieperiode
u ziet dit heeft geen zin en tenslotte het gereedschap kopen we bij u
Geachte klant,
Dit gebeurt ook! Ik heb begrip voor uw reactie. Deze mails worden zowel aan
Link2Bizz als aan de marketingafdeling van Black&Decker toesturen.
U hoeft mij geen gedragsregels voor te schrijven. Op elke mail welke U tot nu
toegestuurd heb ik onmiddellijk gereageerd met het antwoord dat U op een
"totaal" verkeerde afdeling (herstellingen en onderdelen) bent en dat deze actie
wordt afgehandeld door een extern bureau.
Ik denk dat ik nu voldoende en op een correcte manier heb geinformeerd en sluit
daarom ook deze discussie af!
Met vriendelijke groeten, Dirk.
Dirk Brabants, after sales-coordinator
Black&Decker Benelux
Tel België 070-225587 - Fax België 070-222441
Tel NL 0164-283060 - Fax NL 0164-283269
E-mail
[email protected]
http://www.2helpU.com