Pagina 1 van 1

Vodafoon

Geplaatst: 14 nov 2005 15:27
door Sandwichman
Hey Fellows, ik heb een abonnement bij Vodafoon en er is geen dekking bij mij thuis. 2 weken geleden laten informeren bij een City Point store van Vodafoon over dekking in Nederland.Vodafoon stond bij mij bekent als een provider met een goede dekking. Helaas liep het anders uit dan voorgesteld. Heb een abonnenment genomen samen met een Samsung D600. Ik heb gevraagt bij de Citypoint over de dekking in mijn buurt, het is zo dat ik dicht bij de grens woon. Mij werd veteld dat Vodafoon op KPN na de beste dekking heeft, ook in mijn buurt dus. Contract afgesloten en naar huis gegaan. Naar 2 dagen nog geen telefoon gehad, en wat blijkt nou 0,0% signaal. Ben weer terug gegaan naar de Citypoint natuurlijk om opheldering, mij werd verteld dat het kon komen door Samsung mobieltjes. Daar heb ik dus gelijk op geantwoord dat dat niet mogelijk was omdat ik ook een pre-pay card van KPN heb, en deze thuis uitstekend doet. Volgens hun lag het aan het toestel. Samsung D600 geruild tegen een testtoestel van Nokia, een 6610i.Dat weer terug naar huis en wat dacht je, :lol: geen signaal.Ik heb direct gebeld met de Citypoint van Vodafoon, en toen deden ze een postcode check, bij mij in de buurt is er dus heel slecht tot geen signaal.Volgens Citypoint van Vodafoon zou de mast hemelbreed+/- 2 km van mijn huis afstaan bij een tanksstation. ook hebben ze volgens Citypoint van Vodafoon een technische dienst die kant opgestuurd om het te checken. Ik ben nu 2 weken verder en ik heb helaas mijn mobieltje thuis nog niet kunnen gebruiken, je kunt het zien dat je van de aardbodem bent verdwenen :roll: Dinsdag 15-11-2005 heb ik een gesprek met medewerkers van het Citypoint, I will keep you up 2 date...... :shock:

Re: Vodafoon

Geplaatst: 14 nov 2005 15:32
door Angelic
Toch wel netjes dat ze je een test toestel meegeven en de technische afdeling op onderzoek uitsturen.
In ieder geval beter dan dat ze zeggen dat je pech hebt gehad omdat je al getekend hebt...

Re: Vodafoon

Geplaatst: 14 nov 2005 16:35
door angel84
Ik vraag me dan altijd af waarom je nooit van tevoren goed doet checken of je bereik hebt!

Re: Vodafoon

Geplaatst: 16 nov 2005 10:12
door mukkiefuk
Wat doet de postcode check van vodafone? Gewoon de standaard bij de klantenservice.. Als die GOED uitwijst en het is slecht, zullen ze het moeten oplossen of ontbinden. Zeggen ze daar al dat het slecht is dan is de keuze aan jou geweest het toch te nemen en heb je waarschijnlijk hele emmers vol met dikke vette pech.

Re: Vodafoon

Geplaatst: 16 nov 2005 20:35
door Knuffelbeer
De postcode check van Vodafone is erg betrouwbaar. Vergeet niet dat Vodafone al 10 jaar bestaat (vroeger als Libertel) en dat ze heus wel weten waar de gaten in de dekking van hun netwerk zitten. Als de postcode check uitwijst dat je geen dekking hebt, lijkt het me dat Vodafone alles terug zal draaien, mits het toestel nog in verkoopbare toestand is (lees: als nieuw)

Re: Vodafoon

Geplaatst: 16 nov 2005 21:04
door Lahan
echt slecht, je kan binnen 8 dgn alles retourneren...

Re: Vodafoon

Geplaatst: 17 nov 2005 13:36
door mosoog
mits het toestel ongebruikt is wel ja. anders is het aan de winkel om te bepalen of ze het product nog terug nemen.
Maar bij het geval van geen dekking. is het aan vodafone om het op te lossen. anders kan het contract ontbonden worden. zo simpel kan het zijn. mochten ze echter niet over de brug komen. (van dan niet het city point aan, die kunnen er niets aan doen) maar schrijf dan een klachtenbrief (of 2) naar vodafone, en naar wat ik begrepen heb komt alles dan toch nog goed.

Re: Vodafoon

Geplaatst: 06 jul 2006 17:17
door Dr.snuffeldruif
Vodafone is wat mij betreft de grootse boevenbende die er is, ben zielsblij als ik van ze af ben!
Heb een abbonement van 35 Euro 300 minuten all in.
Hou elke maand ruim belminuten over en krijg toch telkens weer rekeningen van 45 tot 110 Euro.
De dekking is zo geweldig dat ik midden in Limburg op Duits of Belgies netwerk aan het bellen ben, en hoppa weer 30 - 40 Euro uit je broekzak.
Vraag je een gespecificeerde nota op krijg zo'n puinhoop thuisgestuurd Einstein zou er hooftpijn van krijgen.
Na veel moeite kom ik er achter dat ik midden in de nacht met winkels en overheids numers gebeld heb???? Dat kan dus niet!
Vodafone heeft hier uiteraard een prachtig verhaal klaar voor, u heeft toch verbinding gemaat met een antwoordapp. of fax, ik heb geen kinderen en ben zelf volledig bij mijn verstand en ga midden in de nacht niet voor mijn lol voor 18,63 Euro antwoordapp. bellen.
Lieve mensen begin er niet aan je wordt lettelijk bestolen!!!

Re: Vodafoon

Geplaatst: 07 jul 2006 00:43
door ??
Geweldig dat sommige mensen een oud topic naar boven halen om een warrig verhaal neer te zetten. Beste snuffeldruif, heb je al eens geprobeerd om je verhaal in helder en logisch Nederlands op papier te zetten en schriftelijk op te sturen? Ik gok van niet namelijk.

Overigens is het abo wat je hebt niet all-in.

Re: Vodafoon

Geplaatst: 23 aug 2006 12:34
door Fiore
Ik ben het er op zich wel mee eens. Je hebt een belbundel maar veel wordt daar niet uit betaald, zelfs sms-en en bellen naar het buitenland niet (eerst wel), gevolg, belbundel komt niet op maar wel veel kosten erbuiten betalen. Ik heb dan ook opgezegd, per aangetekende brief, bevestiging gehad, maar op de laatste factuur werd mij nog 56 euro opzegkosten in rekening gebracht, met daarbovenop nog BTW. Klantenservice geeft toe dat het een foutje was, geld wordt teruggestort, maar niet de BTW (19% is toch zo'n 11 euro, voor niets), dus weer bellen. Het wordt wel opgelost hoor, en een foutje kan altijd, maar ik word er een beetje moe van, achter bedrijven aanrennen en hun fouten uitleggen

Re: Vodafoon

Geplaatst: 29 aug 2006 15:03
door blaat
Typisch, mensen klagen wat af, maar ze kunnen de naam van het bedrijf waar het om gaat nog geeneens goed spellen