Beter Bed
Geplaatst: 14 nov 2005 15:58
Twee weken geleden kregen wij ein-de-lijk (na 15 weken levertijd) ons bed geleverd van Beter Bed. Alleen verliep de levering niet je-van-het.
Onderstaande brief omschrijft de levering (is per e-mail naar Beter Bed gestuurd). Daaronder staat het ronduit teleurstellende antwoord van BB dat wij na een week (!!) ontvingen.
Zijn er meer mensen met een soortgelijke klacht? Zo ja, wat hebben jullie eraan gedaan?
Zal ik nogmaals BB aanschrijven mbt het antwoord?
Groetjes,
Iselle
----------------------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw,
vanmorgen werd door twee medewerkers van Beter Bed onnze bestelling afgeleverd. Aangezien deze aflevering ons inziens niet correct heeft
plaatsgevonden, sturen wij u (op advies van een van uw Customer Service
medewerksters) deze
e-mail.
Tijdens het afleveren heeft een van deze medewerkers herhaaldelijk met de
pakketten tegen de onderkant van de zoldertrap aangestoten. Toen ik hem
daarop wees, haalde hij zijn schouders op en liep door. De verf is op enkele
plaatsen van de trap af.
Vervolgens bleken de medewerkers hun voeten niet te hebben geveegd, waardoor
er in de keuken, gang en op de trap aarde lag. Let wel: dit is nieuwe
vloerbedekking.
Terwijl de medewerkers bezig waren om het bed en de kast op te bouwen, was
ik zelf in onze werkkamer bezig. Toen ik wat later wilde gaan kijken hoe ver
uw medewerkers waren met het opbouwen, zag ik dat zij het karton en ander
afval in onze waskamer neergegooid hadden. Zij hebben niet aan mij gevraagd
of het afval daar gelaten kon worden. Ik had overigens een dergelijke vraag
met “neeâ€
Onderstaande brief omschrijft de levering (is per e-mail naar Beter Bed gestuurd). Daaronder staat het ronduit teleurstellende antwoord van BB dat wij na een week (!!) ontvingen.
Zijn er meer mensen met een soortgelijke klacht? Zo ja, wat hebben jullie eraan gedaan?
Zal ik nogmaals BB aanschrijven mbt het antwoord?
Groetjes,
Iselle
----------------------------------------------------------
Geachte heer/mevrouw,
vanmorgen werd door twee medewerkers van Beter Bed onnze bestelling afgeleverd. Aangezien deze aflevering ons inziens niet correct heeft
plaatsgevonden, sturen wij u (op advies van een van uw Customer Service
medewerksters) deze
e-mail.
Tijdens het afleveren heeft een van deze medewerkers herhaaldelijk met de
pakketten tegen de onderkant van de zoldertrap aangestoten. Toen ik hem
daarop wees, haalde hij zijn schouders op en liep door. De verf is op enkele
plaatsen van de trap af.
Vervolgens bleken de medewerkers hun voeten niet te hebben geveegd, waardoor
er in de keuken, gang en op de trap aarde lag. Let wel: dit is nieuwe
vloerbedekking.
Terwijl de medewerkers bezig waren om het bed en de kast op te bouwen, was
ik zelf in onze werkkamer bezig. Toen ik wat later wilde gaan kijken hoe ver
uw medewerkers waren met het opbouwen, zag ik dat zij het karton en ander
afval in onze waskamer neergegooid hadden. Zij hebben niet aan mij gevraagd
of het afval daar gelaten kon worden. Ik had overigens een dergelijke vraag
met “neeâ€