Oplichters
Geplaatst: 16 nov 2005 08:54
Zaterdag 5 November kopen wij 2 lampen bij Edison Verlichting, Wagenstraat 116 in Den Haag. Een van €400 en een van €165. Beide lampen direct betaald terwijl de lamp van €400 niet op voorraad was en een week later opgehaald kon worden. Bij het betalen gevraagd of de lamp van €165 teruggebracht kon worden. Hier werd bevestigend op geantwoord door de eigenaar. De lamp past dus niet (te groot) en een week later neem ik hem weer mee om hem terug te brengen terwijl ik de andere lamp ophaal. Wie schertst mijn verbazing als ik te horen krijg dat de lamp wel "geruild" kan worden, maar niet "teruggebracht met geld terug". Aangezien er geen andere lamp ons beviel, en omdat ik een beetje mijn buik vol van deze winkel begon te krijgen, werd er geprobeerd ons geld terug te krijgen. De eigenaar bleef doodleuk vol houden dat het toch echt heel duidelijk onder aan het kassabonnetje stond, en op mijn opmerking dat je het kassabonnetje pas krijgt als je al betaald hebt, haalde hij onverschillig zijn schouders op.
Het begon allemaal heel onaardig te worden, dus we hebben de lamp daar gelaten, hebben hem duidelijk verteld dat wij hem een oplichter vonden en zijn de winkel uitgelopen. Omdat er andere klanten bijstonden vond de eigenaar het nodig om achter ons aan te lopen naar de auto om ons er maar steeds aan te helpen herinneren dat wij toch wel heel domme klanten waren, die vooraf hadden betaald (gaf hij zelf toe met leedvermaak dat wij dit nooit hadden moeten doen), ons niet goed hadden voor laten lichten, en vervolgens het kassabonnetje niet goed hadden gelezen.
Nadat mijn vrouw hem vertelde "meneer als u ons nu niet met rust laat bel ik de politie" is hij eindelijk terug naar zijn winkel gegaan.
Omdat je weet dat je volkomen machteloos bent, en omdat dit een staaltje is van de slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt, voel je je behoorlijk gen@#$d.
Affijn, ik kan iedereen alleen maar aanraden Edison Verlichting in Den Haag te vermijden. Ik zelf kom er in ieder geval nooit meer.
Het begon allemaal heel onaardig te worden, dus we hebben de lamp daar gelaten, hebben hem duidelijk verteld dat wij hem een oplichter vonden en zijn de winkel uitgelopen. Omdat er andere klanten bijstonden vond de eigenaar het nodig om achter ons aan te lopen naar de auto om ons er maar steeds aan te helpen herinneren dat wij toch wel heel domme klanten waren, die vooraf hadden betaald (gaf hij zelf toe met leedvermaak dat wij dit nooit hadden moeten doen), ons niet goed hadden voor laten lichten, en vervolgens het kassabonnetje niet goed hadden gelezen.
Nadat mijn vrouw hem vertelde "meneer als u ons nu niet met rust laat bel ik de politie" is hij eindelijk terug naar zijn winkel gegaan.
Omdat je weet dat je volkomen machteloos bent, en omdat dit een staaltje is van de slechtste klantenservice die ik ooit heb meegemaakt, voel je je behoorlijk gen@#$d.
Affijn, ik kan iedereen alleen maar aanraden Edison Verlichting in Den Haag te vermijden. Ik zelf kom er in ieder geval nooit meer.