Pagina 1 van 1

abonnement opzeggen bij HetNet

Geplaatst: 17 nov 2005 16:43
door FGe
Ik heb goed nieuws! Mijn vriendin komt bij mij wonen!
Ik heb ook slecht nieuws :twisted: ! Ze heeft een "HetNet"abonnement. En ik heb een XS4ALL aansluiting. Nu loopt haar abonnement nog tot Juli 2006. Volgens mij is dat niet meer van deze tijd, gezien de voorwaarden (Datalimit van 250Mb, haar huidige snelheid en dergelijke). Nu lijkt mij een opzegtermijn van 1 maand realistisch en normaal. Een stilzwijgende verlenging met een Jaar in niet fatsoenlijk.

Hoe krijg ik HetNet zover dat ze toch op korte termijn het abonnement kan beeindigen. Iedereen adviseren het abonnement na aanmelding direct te beeindigen, en aan het einde van het 1e jaar opnieuw aan te melden? Dat lijkt me niet de bedoeling : meneer HetNet"! :lol:

Een tevreden XS4ALL gebruiker :lol:

Re: abonnement opzeggen bij HetNet

Geplaatst: 17 nov 2005 17:28
door Bodosan
HetNet is niet zo fris met haar datalimiet daar nieuwere abonnementen deze beperking niet kennen, maar Hetnet zag geen reden om voor oude gebruikers deze beperking op te heffen. Maar daar gaat het hier niet om.
Ik ben bang dat je het heel moeilijk gaat krijgen ivm eerder opzeggen.
HetNet schijnt erg te hangen aan hun jaartermijn en de mogelijkheid ze op andere gedachten te brengen lijkt mij gering.
Tbv opzeggen:
Helpdesk Het Net
t.a.v. Klantenadministratie
Postbus 2728
3800 GG AMERSFOORT

Vermeld in uw brief:

* Uw naam, adres en woonplaats
* Uw klantnummer en gebruikersnaam
* De reden van opzegging
* Uw handtekening

We dienen uw opzegging minimaal een maand alvorens het verstrijken van uw contractperiode (van 1 jaar) in ons bezit te hebben (!)
Als uw opzegging noodzakelijk is vanwege verhuizing naar een adres waar ADSL niet mogelijk is dient u dat te vermelden in uw brief. Uw opzegging wordt dan behandeld door Het Net en tevens doorgezonden naar KPN.
Helaas het is geen xs4all.
Sterkte
Bodosan